Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Måtte selvfølgelig stikke innom Babyshop på vei hjem, sånn ca kl 17.30..............joda, lunsj tar laaaaang tid her i gården;-)) Og kjøpte en pakke med disse berømte nettene til frukt og grønnsaker (og sikkert masse mer:-) Og nå sitter lille rosa og sutter for harde livet, på epler som jeg skrellet og puttet i nettet...............og hun nekter å gi det fra seg!!! Grøt go home - denne jenta vil ha fersk vare:-)) Min lille værløvefrøken................djeeeeeeeeeeeezes..........;-))
Dailis Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Herlig da=D De ser kjekke ut ja, bedre å sutte på slikt enn kjeks og kavring.... Lille rosa. ler litt for meg selv når jeg leser det, passende navn for lille vakringen=D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Kanskje jeg skal bli så hysterisk at jeg kjøper et sånt jeg og. Kan jo være deilig å kunne se bort et sekund når de spiser frukt.
Maud Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Det er mye jeg ikke har fått med meg skjønner jeg. Trodde først du hadde vært ute og kjøpt en fin veske til deg selv, med frukt applikert på. Så trodde jeg lille rosa hadde fått sin første "jåledameveske". Tror nå dere snakker om en eller annen nettingveske som gjør at de ikke får i seg for store biter. Riktig? Hvordan klarte vi oss uten den???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Enig med deg, Storebror på 4,5år har spist frukt fra tidenes morgen og det har gått veldig bra. Ser igrunn for meg at det nettet blir fryktelig klinete.... Og siden jeg har sånn klinete-fobi så er det kanskje ikke noe for meg, men kanskje for Knerten... Vi får se...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2007 Hehehe.......nei er nok ingen lekker veske til mor, heller en sikkerhetsanordning så min lille prinsesse kan spise frukt og grønt trygt og godt, uten fare for å bli en del av statistikken "de fleste ulykker skjer i hjemmet!:-) Opplevde nemlig at min eldste satt en gulrotbit i halsen og holdt på å bli kvalt som 1-åring, og har vært skeptisk til å gi små barn biter til å spise på egen hånd når de er så små. Så for meg var det ikke så vanskelig egentlig:-)) Og med tanke på at man skal ha sikkerhetsvester i bilen fra 1.mars, så tenker jeg som så: hvor ofte slipper jeg barnet mitt ut på en mørk vei, kontra gir henne mat hjemme..........:-)) Og sist men ikke minst, så ser jeg denne som supersmart når vi skal ut og reise med frøken rosa, nettopp å slippe klinet med frukt i løs "vekt". Det praktiske med det er at man faktisk kan vaske det i oppvaskmaskinen! Så løp og kjøp jenter;-))
Maud Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Jeg skjønner at det kan være praktisk. Minstemann har imidlertid klart både epler og gulrøtter i en periode, så for ham er det ikke nødvendig. Ser ikke bort ifra at det kan komme noe sånt i huset hvis husstanden en eller annen gang økes med et medlem :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2007 Tenk du Dailis, at i dag har lille frøken rosa vært lille frøken rød!! Så det så:-)) Men vakker er hun okke som...........synes mammahjerte;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 Jeg glemte at jeg hadde kjøpt det, så Jojo rakk å legge seg uten å få prøve det!!! Men i mårra i mårra er også en dag ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå