Gå til innhold

..mistet følelsen?


SokkeLaila

Anbefalte innlegg

..er det bare meg eller er vi flere i samme båt..?

 

Nå er det blitt noen uker siden sjokket over den første positive testen kom,

å ha litt ømme pupper er heeelt vanlig og jeg kan ikke huske hvordan jeg hadde det før jeg ble gravid..

 

Og så er jeg kommet til sakens kjerne; fordi kroppen har forandret seg såpass lite som den foreløpig har gjort og hverdagen har begynt å bli den samme etter at sjokket la seg, så har jeg tatt meg i å tenke flere ganger;

'Er jeg virkelig gravid..?'

 

Kjenner på puppene MANGE ganger om dagen for å bekrefte at de er ømme, prøver å sjekke ut om jeg er preget av hormonsvigninger og lett tar til tårene o.s.v. Er vi flere som er litt i et sånt gravidevakuum nå..?

 

ps; ..lyster på å ta en ny test, men det ville jo vært HELT bortkastet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:-)

jeg har hatt det samme "problemet" selv. Men jeg ringte jordmor på sykehuset og sa jeg var bekymret.. fikk time til UL 5 dager etterpå:-) og der fikk jeg se et lite hjerte som dunket:-)

Nå er jeg ikke fult så engstelig lengre...

Men skjønner ikke helt at jeg virkelig er gravid, men det kommer vel med magen, hehe:-)

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn hver dag!Jeg har så lite symptomer at jeg tenker hele tiden: "er det virkelig noe der". Jeg har tatt flere tester etterpå, men de trenger ikke slå ut rett med tanke på at hormonene kan være i kroppen i 9 uker etter en evt SA. Jeg har også glemt hvordan jeg følte meg før jeg ble gravid. Det er ikke meningen å skremme deg, heller å vise at det er normalt å føle sånn. Vi må heller være glade for at vi ikke har så mange plager som enkelte andre har. Det går nok over for oss skal du se!Vi er tross alt enda tidlig i svangerskapet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude24: har du en fast jordmor på sykehuset som du går til på kontroll eller ringte du bare sykehuset og fikk en tilfeldig en?Må du betale for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, som å lese om seg selv det der. Jeg har tatt 4 tester og tror nesten det er for godt til å være sant at jeg er gravid. Jeg har noen symptomer. Ømme pupper, lette smerter i magen og jeg springer ofte på do. Har ikke vært kvalm i det hele tatt. I begynnelsen var humøret litt ustabilt men det varte ca en ukes tid.

Jeg får plutselig for meg at jeg ikke er gravid. Kjenner på puppen og får bekreftet at de er ømme:) Men det er dager da jeg ikke kjenner noe. Blir litt små nervøs av dette, men det er visst vanlig at symptomene kan variere i "styrke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..godt å høre at det er flere av oss som kjenner

på puppene omtrent 1000 ganger om dagen..

 

Vi får bare glede oss til UL for å få det hele bekreftet!

Lykke til, tessemor!

Vi får holde ut med småømme pupper og et litt tvilende sinn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...