Gå til innhold

Ammer dere,eller gir dere mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan det er å amme tvillinger...Jeg har en fra før,og det var mye amming hele døgnet de første mnd,og jeg kan bare forestille meg hvordan det er med to:)Har lyst å amme,men på en annen måte ikke...

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammet begge mine fullt i 6 mnd før de fikk annen kost, å sluttet da de var 2,5 år. Gikk kjempefint det. Det eneste jeg ikke fikk taket på var å gi de samtidig.

Skrevet

Mine er 4 mnd og jeg ammer. Dobbeltammet fram til de var 3 måneder, men etterhvert ble det så mye kaving og sprelling at jeg tar de en og en nå. Er det krise, som når vi kommer hjem fra tur, hender det jeg tar fram ammeputa.

Ammet på ingen måte hele døgnet. Hver tredje time, og de er begge ferdige på under 10 minutter.

Skrevet

Heia. Mina er 4, 5 mnd ( Født i uke 30) Ammer på dagen, og gir mme + Grøt på kvelden. har gitt mme siden jul. mathias sover hele natta, jonas må ha et natt måltid og da ammer jeg bare.

• 1 måned senere...
Skrevet

Mine e 3mnd nu, å fullamme dæm. slutta me tvillingamming, sidn bægge har hatt kolikk å har behov for å løftes opp å rape midt i måltidet, ellers blir dm krakilsk, å da e d lættere å amme en i slengen, for d e vanskeli å få en unge til å rape mens den andre enda henger i puppen ;)

Skrevet

Guttene mine er også 3mnd nå men, de er vokst opp på mme. Ammet de første to ukene + at de fikk mme da også. Så jeg syntes ikke det ble noe kos med det, bare masse stress. Først i puppen så måtte de ha flaske for å bli fornøyde. Nå vet spiser de 5 måltider om dagen og sover hele natten. Deilig for oss alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...