Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 hvorfor syns dem det er såå digg å sprute på oss kvinner? Noenganger så årker jeg ikke å ha spruten inni meg pga renner i dagesvis osv.. dere veit åssen det er.. Selv om det er ganske digg å kjenne pikken rister inni meg.. Så rett før han spruter spør han hvor vil du ha det hen? han tenner på å sprute på meg magen eller no sånt.. Hva e det som er så deilig med dette? Er det noen hger som vil svare? Menn hva er så digg med å sprute på noen og hvor vil dere helst sprute hen? Bortsett fra inni f****? Kvinner Syns dere det er digg å bli spruta på? I såfall hvor?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Typen er ikke så opptatt av det, men jeg vil helst ha det på puppene om jeg kan velge Enig med deg at det blir klin inni
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Foretrekker at han spruter i munnen jeg da. Minst mulig klin, men det er jo mangen som ikke liker det...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg liker det best inni, selv om det blir gris. Føler liksom at det blir en litt brå avslutning om han trekker seg ut for å sprute.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 INNI. Jeg går på badet og setter meg litt på do etterpå, for å presse ut litt. Så går jeg med truseinnlegg i ett døgn. Hæler ikke at hn spruter det klisset utenpå kroppen min, det stinker og er kvalmende...usj.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Bruk DONG! Det gjør vi. Det er ikke så ille med dong som mange roper om synes jeg. Da kan han komme inni og det blir ikke noe klin. Problem løst.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 synes det er digg at at han spruter inni meg jeg:) og det synes han også,men de gangene han spruter ander plasser er det egentlig overalt,der det treffer best;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå