Gå til innhold

Da har jeg vært på 12 ukers UL`n idag :-))))))))

♥ivf m/prins♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....og hallelujah for en opplevelse!!!!!!!!!

Har jo vært såååååå dritnervøs de siste 6 ukene siden forrige UL, men dette gikk over all forventning!!! :-)))

Der lå skatten vår og vinket, suttet på tommelen (selv om han sikkert bare hadde hånden opptil ansiktet.....hihi) og strekte seg godt og tok spenntak. Helt utrolig.....

Kunne telle alle fingrene, se albuen, bena, kneet og mye mer....

Gynekologen sa at den var helt perfekt og sa at dette nå er 99% sikkert for at vil gå bra. Og i størrelse så lå den 2 dager foran skjemaet.

Fikk til og med høre hjertelyden!!!! Da ble jeg helt paff.....trodde ikke det gikk an nå så tidlig. Det ble målt til 155 slag og vi kunne tydelig se hjertet slå inne i brystet på babyen vår:-)

Sorry, nå tyter jeg ut med all verdens detaljer, men det er bare sååååå utrolig uvirkelig dette. Jeg fikk med 4 bilder og gjett hva jeg skal gjøre ikveld......skal se meg blind på barnet mitt :-))))

Skal tilbake om 6 uker, da er jeg i uke 18 og da skal vi få se alt i 3D. Ja, om jeg tør da....er litt skremmende med 3D syns jeg, men men...

Håper det står like bra til med alle dere andre her inne og at dere er like lykkelige som meg, det unner jeg dere alle sammen:-)

Klemmer :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh, så koselig :) :) :) :)

Det må ha vært drømmedagen ja, ikke tvil om det :)

Gleder meg til jeg skal på UL igjen. Har allerede vært to ganger.

(6+6 og 10+2), men må se lillegull igjen..

Tenk å få høre hjertelyden da, det må være helt fantastisk. Har

hørt at det kan ta litt tid før man kan høre den, så er jo utrolig at du

fikk høre den nå :) :)

Synes dette var veldig moro å lese, og jeg sluker alle detaljer rått :)

Håper dagen din blir superbra :) Nå er det liksom ingen tvil i verden,

DU SKAL BLI MAMMA :)

Skrevet

Nå sitter jeg med tårer i øynene av glede på dine vegne :)

Jeg håper virkelig jeg får oppleve det samme. Er 7 uker i morgen, men skal ikke på UL før 21. februar så det er sååå leeeenge til. Har fått sett hjertet banke så jeg håper det fortsatt er det på neste UL.

Nå må du bare nyte livet og kose deg med flotte bilder.

Du er riktig heldig :)

Skrevet

Så morro! Det er en fantastisk opplevelse å kunne se at det faktisk er et lite menneske der inne :) Når det gjelder 3D ul er dette noe jeg kan anbefale deg på det sterkeste! Det er en helt enorm opplevelse og slår alle andre ul-er jeg har vært på. Vi var på dette når jeg var 27 uker på vei og da kunne vi faktisk se at han lignet på søsteren sin - utrolig stort!

Uansett så er det super hyggelig å se at alt går bra med deg og den lille i magen. Snart vil du begynne å merke bevegelser og det er en helt utrolig følelse!

Kos deg masse videre!

Skrevet

Hei jenter og tusen takk for at jeg kan få dele gleden min med dere:-)))

Det betyr utrolig mye:-)))

Og Sara, jeg skal nok ta en 3D, ja :-))) Jeg klarer nok ikke å la vær når dagen er der.

Hvordan går det med deg? Du har ikke fått enda har du vel? Mister litt track her inne..... Så gøy at det blir en gutt!!!! Spesielt når dere har en jente fra før:-)

Men 3D ul.......vises kjønnet uansett da? Vi vet ikke enda om vi vil vite det, så det blir litt dumt om det/noe plutselig bare popper opp/ut/frem der på skjermen.........ha ha ha;o)))))

Ønsker dere alle lykke til videre!

Mange klemmer:-)

Skrevet

åå, så heldig du er!!

Misunner deg nå ja! :)

Kos deg skikkeli godt med bildene og følelsene!

Skrevet

Hei og takk for det! :-)

Du kommer snart etter skal du se :-)))

Skal du på første UL nå til uken?

Dette skal gå så bra så!

Ønsker deg lykke til videre!

Klemmer :o)

Skrevet

Ja det er helt fantastisk ikke sant!?!!

Jeg har nedtelling til neste torsdag. Da skal jeg på den ordinære uke 18 ultralyden. Gleder meg!! Også slipper jeg å ligge der med bena i været når jeg ser på de 2 små :)) Håper de ser hva det er. Er så spent på det. Men tror at det iallefall er en gutt.

Klem

Skrevet

GRATULERER SÅ MYYYYYE Ivf m/baby !!!

Jeg sitter her med tårer i øynene og klarer uten problem å leve meg inn i din historie ! Nå kan du virkelig slappe av 99% !! det går jo ikke å bli bedre enn det !!

Så godt å høre !! du min følgesvenn vi er jo helt likt i løypa ! Jeg har skrevet et innlegg fordi jeg fant dere jo ikke på 1.trim, gleden var stor da jeg så dere her hele gjengen !

Jeg skal på UL imorgen, håper jeg får en like god opplevelse som deg, må innrømme nervene er litt i helspenn idag......

Klemmer

Skrevet

TJohnooo!! gratulerer ja livet er herlig. og detaljer de er alltid velkommne her vet du. vi blir ikke lei av sånnt. Da vi var på UL slukte jeg alle detaljer rått syntes godt legen kunne bare fortsatt og fortelle meg hva alt var og at det stod bra til :-) er så gøy når det går bra for andre også!! kos deg med bildene de tar jeg også frem i ny og ne særlig når jeg er som mest syk, da får jeg styrke til å fortsette... for det er jo vært det.

Klem

Skrevet

ÅÅÅÅÅååååhhhh, så mooorrroooo!!!!

Dette fortjener du virkelig du som har vært så engstelig.

Nå ble jeg så glad på dine vegne.

99% for at dette går bra er kjempesuperduperpositivt.

Dette går bra Ivf, det er jeg sikker på.

Sender over en stooor god og laaang klem:-)

Skrevet

åh det hørtes helt fantastisk ut!!! For en rørende opplevelse! En fortjener virkelig det etter så mye strev! Tenk nå skal du garantert bli mamma til et lite nurk!!! Kos deg med bildene og den kommende kula på magen og alle forberedelsene før den kommer.

Håper å komme så langt en dag (er bare 4+2).

Klem

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner og gode ord, jenter:o)))

Ønsker at dere alle skal få oppleve akkurat det samme snart, det er heeeeeeelt utrolig....jeg kunne ha ligget der en hel uke og bare tittet på skjermen*sukk*

Ta godt vare på dere selv og lykke til videre!

Klememr:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...