Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hvordan funker det å få huslån når man er alene med lite barn og fulltidsstudent? Kan legge inn litt egenkapital, men har ingen kausjonist. Får man lån i det hele tatt, eller hvordan gjør dere det?
meme84 Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 snakk med komunen din.. noen komuner har ett start lån til oss aleneforeldre. du kan oxo høre med banken din om førstehjemslån.. det er laget så det skal bli mulig å leve med ett lån. men komunen din og boligkontoret først.. mas til du får alle muligheter...
Fisk med CV Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Fikk førstehjemslån i DNB jeg med lån/stipend som eneste inntekt. Hadde litt EK da, men ingen kausjonist. Så det er nok fullt mulig *
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Hei! Får du ikke OS eller utdannings stønad eller noe slikt? Jeg er hvertfall alene, fulltidsstudent, har ikke noe egenkapital men får os osv, og jeg har fått lånn på 700 000 uten kautionist.... Jeg har BSU konti og får da også førstehjemslån på 90% av kjøpesummen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå