Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 nå har de gjort feil igjen, hver eneste måned e det noe tull som skjer!!!!!! skal ha utbetalt dobbel barnetrygd + småbarnstillegg fikk bare en enkel barnetrygd:(
BettyBoob Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 jeg vet....har hatt et sant styr selv for å få alt riktig, men nå tror jeg endelig at jeg har klart det!
SK&Maylen Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Er lei eg og, er bare rot med OS og fødselspengene mne også.. dritt
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Er drittlei nav jeg også men det er for atr de 2 måneden på rad klarer og gi meg for mye penger. Burde sikkert ti stille og holde kjeft men når de oppdager det så må jo pengene tilbakebetales, har sendt dem brev i dag og krever de rydder opp straks.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Hi: da har du kanskje mottatt brev også da om at du har fått kun en enkel b.tryg pga du ikke har innlevert egenerklæringsskjemaet?? Det vi må levere hvert år rett før jul..? Får de ikke inn det anser de oss ikke som aleneforsørgere lenger.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 hi her.... har nok sendt inn den erkleringen om at jeg e alene..... det va akkurat det de rotet med på os en!!! fikk beskjed om at nå va det slutt på os en selv om jeg hadde sendt brevet!! ble jo rimelig forba meranna å enda mer forbanna når jeg traff på den sure kjerringa som kalte meg dum for å ikke ha sendt det inn!! ååå for et stress altså!!! her gjelder det å følge med på hver eneste utfordring!!!!! deili å få ut litt her!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå