Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Dvs han hadde vært 4 mnd og en dag, hadde han kommet til termin. Han fikk tynn maisgrøt og slukte det, og så drakk han 120ml svært utvannet hipp eplejuice, og så ville han ha pupp. Nå virker han mere fornøyd enn det han har gjordt på lenge. Han gapte villig opp for grøten og "tygde" den godt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Så bra :-) Jeg gav lukag grøt 6-7 dager før han ble 4 mnd. Elsker det :-)
katty Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Så flott da. Da har han sikkert behov for det.)
2 Hærligheter! Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Hehe...Jeg ga min på nesten 3 mnd grøt..Han likte det og gapte som en gal!! Men ga han bare smaksprøver foreløpig..Hvor får dere kjøpt denne her Hipp-juicen?
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Oi det har jeg også lyst å prøve! Hvordan har din vært den siste tiden. Blir han ikke fornøyd av bare melk? Tror mi begynner å bli klar for litt grøt, hun er begynt å våkne mer på kvelden etter vanlig leggetid.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 oktobermamma :-) med jentebaby Han er veldig sulten hele tiden. Og har allerede i flere uker gitt veldig tydelig tegn på at han vil ha mat. Strekker seg etter maten vår, viser mat tegn med hånden, og bli t.o.m forbannet når han ikke får noe. Skal prøve litt grøt igjen til kvelds. Tenkte jeg skulle sakte men sikkert øke psjonene til lunsjgrøten og kveldsgrøten. Han vil ha pupp ca 6 ganger mellom 23 og 7, så jeg håper dette vil hjelpe, men regner ikke med det. Gjorde ikke det med den eldste. Så jeg får holde ut til han er 6 mnd og da skal han nattavvennes. intet puppings mellom 23 og 5 tror jeg...det bør han jo takle.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Ja da skjønner jeg veldig godt at du vil starte med grøt. Himmel våkner han så ofte, må være slitsomt. Mi har som oftest sovet fra kl 20- ca 4.30 .. så det er jo lenge. Nå har hun begynt å våkne kl 23, men skjønner at jeg ikke har noe å klage over... Venter nok et par uker med grøt, hun er 4 mnd.11.okt.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har gitt opp å ha han i egen seng, så han sover under samme dyne som meg, dvs han har dynen og jeg fryser.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Akkurat den burde du spare til han blir tenåring og sier at du ikk er glad i ham siden han ikke får lov til ditt og datt..Det skal jeg gjøre med min hvertfall;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå