Gå til innhold

Er så irritert, er det bare meg eller...... Hva mener dere.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer er aldri trett på kveldene så jeg går å legger meg alene hver kveld. Jeg ser at han holder på å sovne og sitter bare å gjesper, men nei trett er han ikke. Når jeg kommenterer dette blir han bare irritert så jeg har gitt opp med å få han til å legge seg med meg. Problemet er at han sovner på sofaen hver eneste natt og kommer ikke inn i senga før i 6-7 tia om morningen. Noen som har noen gode forslag eller tips til hva jeg kan gjøre? Er så utrolig lei av å se han liggende på sofaen hver natt når jeg går på toalettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:) har ikke helt det samme problemet men...min sitter oppe gjerne til klokken 4 hver natt, så jeg vet hvordan det er å legge seg alene...men dette er fordi han ikke begynner på jobb før halv 4 på dagen...snudd døgnet helt han...men nå er jeg så vant til det og jeg får nesten ikke sove selv...så nå er det var fint at han er oppe, slipper jeg å sitte alene...men dette blir nok andre boller når knøttet kommer uansett så jeg stresser ikke så mye med det:):)

Skrevet

Der er liksom ikke det at han ikke legger seg med meg som er så irriterende, men det at han alltid sovner på sofaen. Kan han ikke bare gå å legge seg når han er trett.

HI

Skrevet

Du får være glad du får ha sengen for deg selv, så lenge det varer!! ;))

Skrevet

min gjorde også det, tilslutt sa jeg det at jeg ikke ville legge meg alene og kom til å sovne på sofaen så fikk han vekke meg når han skulle legge seg... det hjalp her

Skrevet

ja, får vel prøve på det:)) men det har liksom sånn gått meg på nervene.

Skrevet

Skjønner at du syns det er irriterende, min samboer pleier også å sovne på sofaen av og til, men det er heller tidligere på kvelden. Det irriterte meg og en god stund, helt til jeg begynte å sovne der selv. Nå irriterer det meg at samboeren vekker meg kl. 03 om natten for å si at vi må legge oss i sengen... hehe ;) Sover jo så godt på sofaen, har ikke alltid lyst å reise meg.. :)

Skrevet

Det var ganske lurt. Etter jeg ble sykemeldt har jeg begynt å sitte lenger oppe om kveldene selv, så her en kveld presterte han å si: skal ikke du snart gå å legge deg slik at jeg får slapt av litt. Hva F... mener han med det. Ble drit sur og gikk rett på badet, Men tror ikke han forstod at jeg var sur. Holder ting inni meg da jeg hater krangling.

HI

Skrevet

hehe, får prøve på noe sånt jeg også nå får den lille kommer. Så får vi se hva han gjør.

Skrevet

min spiller computerspill til langt på natt. Så irriterende! Han legger seg sjeldent når jeg går i seng og vekker meg opp av min "dyrebare" søvn når han endelig kommer, Han er kjempeflink og gjør utrolig mye i huset så det er greit at han slapper av med computeren. Men jeg vill gjerne ha litt kvalitetstid sammen og blir litt sur når han spiller computerspill hele kvelden. Håper bare at beibien får like mye av hans tid som computeren...

Skrevet

merkelige samboere dere har!!!

Skrevet

Ganske irriterende ja. Det er tv min er så opptatt av. Han skal se på film, men sovner alltid lenge før den er slutt. At han aldri lærer. Er ikke så flink hjemme heller. Han støvsuger men det er vel stort sett det han gjør. Mener at når jeg går hjemme hele dagen og han er på jobb så er det bare rett og rimelig at jeg tar meg av det hjemme.

HI

Skrevet

Kanskje han rett og slett ikke vil sove sammen med deg? Høres litt sånn ut da.

Skrevet

Skal ikke legge meg opp i det, men hvordan er sexlivet deres for tiden?

Kan jo hende han har problemer med det eller løser problemet når han er alene?

Jeg tenker bare på hvordan mannfolk er, og deres behov!

vet ikke jeg, men tenkte bare tanken, åsså luftet jeg den.

Forstår at det er kjedelig for deg, det er noe med den varmen å ha mannen attmed seg.

Vi har delt oss akkurat nå, men det er for at han jeg er sammen med skal få nok søvn. Jeg er rimelig urolig om natten, masse smerter i bekken, ribbein og rygg pluss 3-4 doturer. Dette gjør at han får en oppstykket søvn. Noe jeg kan ta igjen på dagen, men det kan ikke han.

Håper det løser seg med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...