Gå til innhold

Oioioi, nå er foten til frøkna

Anbefalte innlegg

Skrevet

lenger opp enn noen gang før. Sparker meg nesten i puppene jo (som er så store og tunge at de heeeeenger nedover magen når jeg sitter, hehe, sexy!). Hvor høyt opp kjenner dere liv?

Begynner å lure på om hun nærmer seg 60 cm nå...;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det akkurat det samme, hun ligger å sparker så langt opp at jeg trodde faktisk ikke at det gikk an. og hvis ikke hun sparker, så ligger hun å gnikker rumpa oppi der:)

Skrevet

tjihi... om det er noen trøst kjenner jeg stadig vekk rompa til frøkna mi helt oppunder puppene... hun sklir rundt inni der...lurer på når hun har tenkt seg ut jeg.. .18 dager til termin...

Skrevet

Hihi, tenk all den plassen de tar i magen. Ikke rart det er lite plass både i blæra og til mat... ;o) Sikkert flere enn meg som springer på do hele tida, bare for å skvise ut noen dråper.

Det skal bli spennende å endelig få se hvem som har oppholdt seg der inne i så lang tid :o)

Skrevet

jepp... løper på do jeg... fullstendig tissasprengt... bare for å få ut noen få dråper... helt underlig følelse... vant til at det kommer liiiiiitttt mer når jeg har den følelsen... gubben holder på å le seg i hjel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...