Gå til innhold

Et råd fra 3. trimester ang mammabukser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Ville bare komme med et råd ang mammabukser. Har ei bukse som jeg selv kjøpte i uke 14 og den har til nå vært kjempegod (er 29+2)

Det er jeans kjøpt i hennes katalogen.

Den har vært kjempegod, men nå er den ikke så behagelig lenger. Det er en bukselinning på denne buksa som ikke gir etter, altså er ikke elastisk og dermed så strammer den veldig når jeg sitter.

Vil faktisk ikke anbefale noen å kjøpe denne jeansen. Den kostet kr 400 og da er det litt dumt at man ikke kan bruke den lenger enn 2-3 mnd.

men jeg har kjøpt ei sort bukse i butikken (hennes) og den har elastisk linning så den er god enda.

Lindex og cubus skal vistnok ha mammabukser med elastisk linning, men jeg har ingen erfaring med dem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig.. Sitter selv i denne buksa nå.. På kvelden når magen er større, er buksa forferdelig å ha på seg når jeg sitter. Og så presser den slik på blæra. Hehe

Skrevet

Jepp har den jeg også, men måtte slutte å bruke den forrige uke! Det som gjør mest vondt syns jeg er når jeg kjører bil. da kjennes det ut som at alt strammer, både truse, bukse og bilbelte (har ikke sånn gravidgreiebelte) Da er det rett og slett ubehagelig! Ellers har jeg annlagt meg en lite flatterende halvt tilbakelent sittestilling! hehehe da går det bra å bruke buksa litt til! :)

Skrevet

Har tabba meg ut med to slike busker til nå. Fra nå av blir det kun mamma joggebukse fra Hennes og Mauritz :) Utenom hvis jeg skulle bli bedt i selskap en plass da må jeg finne på noe annet :)

Skrevet

Har samme problemet med jeans fra H&M, men kjøpte en på Lindex og den er jeg kjempefornøyd med(var forresten på salg til ca200kr)

Skrevet

Syns den buksa er grei jeg, linninga ligger under magen. Den var nesten mer ubehagelig når magen var mindre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...