#Troika# Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hva ville dere gjort? Fullammer enda, men lurer på å begynne med grøt, evt supplere med mme på kveldene. Blir sliten av dette...
2småbarn Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 det høres jo slitsom ut for deg, da .... :-) jeg har hatt det sånn innimellom jeg også, så mitt råd til deg er å gi ham/hun en flaske (180 ml eller noe sånt) ved feks 22 tiden eller når hun legger seg for kvelden (samtidig med deg? ) det kan tenkes at når baret får pupp av deg om natten at hun sovner før hun er mett og da blir fort sultent igjen. sørg i tilfelle for å gi fra begge bryst så holder det lenger.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Jeg begynte så smått med grøt når jenta var 3,5 mnd da var det amming annenhver time hele døgnet. Etter det gikk det fort over til 3 og fire timer mellom måltidene. Utrolig deilig for oss begge to. Og hun virket mye mer fornøyd. Maisgrøt var og er fremdeles favoritten her. Nå når hun er fem mnd får hun litt frukt til lunsj og en grøtporsjon til kveldsmat.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Ja, ta det ikke som et nederlag selv om du er fullammende å gi en stor flaske mme etter pupp på kvelden. De sover myyyye bedre. Og hva er bonusen til barnet? En mye mer pigg og opplagt mamma!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 vil bare si at grøt ikke alltid hjelper da.... Mini på 7 mnd ammes fortsatt en del på natta, men nå er det kun da han vil ha da....
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har like gammel baby og jeg ammer fra kl 23 - 7 ca 6 ganger. Vi begynte med grøt i dag. Når posjonene er litt større så vet jeg jo at han ikke trenger melk så ofte, så da skal jeg kutte litt ned på nattammingen. Målet er kanskje max 2 ganger mellom 23-7
#Troika# Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2007 Takk for svar. Skal prøve med en flaske på kvelden, samt amme fra begge brystene når jeg ammer på natta. Hvis jeg ikke sovner da...Har en tendens til det;) Er litt redd for at melkemengden reduseres når jeg starter med mme, men det går sikkert greit?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå