Gå til innhold

hun liker ikke og nekter å drikke vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er litt over 6 mnd, men hun nekter å drikke vann. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også prøvd det ett par ganger, med flaska hennes, bre spytter ut..

Men, i går etter hun fikk litt middag, gav jeg henne vann fra kopp,

og det ville hun ha.. hehe, merkelig da.Vannet var litt lunket, etter oppkoket :-) Prøv det..

Hun er forresten 5 mnd i dag.

Skrevet

Min var likedan. Jeg blandet litt eplejuice i vannet. Da tok han i det minste et par småslurker, og på den måten fikk jeg ham til å gradvis drikke mer og mer. Etter hvert trappet jeg ned eplejuicen igjen, og det gikk fint. Nå er han snart 9mnd og har endelig blitt glad i vann (uten eplejuice). Bare vær tålmodig!

Skrevet

prøvd å gi fra ditt glass? Drikke litt selv også tilby barnet? Det var nå ihvertfall en slager her i huset..

Skrevet

Sliter med å få gitt han vann jeg også, men når den er lunken(kokt vann) så tar han det! Ikke altis men...

Skrevet

Har samme problem med min. Men han drikker om jeg tilsetter litt sviskesaft eller eplejuice. Foreløpig bruker jeg det og tenker så tilsette mindre og mindre smak slik at han forhåpentligvis begynner å like vann..

Skrevet

mi ville heller ikkje ha, så eg prøvde å gi ho vann fra glasset mitt ein dag, då drakk ho.. ho vil berre ikkje ha drikke i fra "ting" som er hennes.. merkeli.. men da funka å gi ho i vanlig glass.. er 6,5 mnd

Skrevet

jeg plagdes slik med min største,

jeg har for vane og ha ei imsdal flaske med meg heletiden,hjemme og borte ,hun fikk drikke av den ,da var det stas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...