Gå til innhold

Skal alle servere alkohol i bryllupet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ikke det. Det kommer en del barn og derfor velger vi da og ikke servere alkohol...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal servere alkohol, men satser på at folk er oppegående nok til ikke å drikke seg dritings... Vi skal også ha noen barn med, men de blir nok ikke værende sålenge utover kvelden.

Skrevet

vi skal servere alkohol, og vi skal ikke ha barn i bryllup, for det tror jeg tar vekk oppmerksomheten fra oss :(

hvis vi skulle hatt med barn så hadde vi servert alkohol forde !

tror ikke gjestene blir så fulle at barna hadde tatt skade av det

men hver sin lyst..

Skrevet

Ja, men vi er ¨så gniene at det bare blir vin til maten og en knert etterpå, deretter må de handle i baren om de vi ha mer:) Sånn blir det når man får ungen først og bryllupet etterpå:)

Skrevet

Jepp, må vel det vel ;o) I våre grener hadde det nok blitt sett rart på om vi ikke hadde gjort det. Og ettersom vi skal har barnefritt bryllup går det jo ann! Spanderer alt fra A til Å vi da, fri bar til 80 gjester. Tar sjansen på at folk er voksne nok til å vite når de har fått nok!

Skrevet

Jepp! Litt vin til maten. Ellers så drar vi fram resten når ungene er reist hjem. Vi deler forøvrig gjerne oppmerksomheten med de søte små!

Skrevet

vi har drikke til middag og konjakk til kaffien. Skal de ha mer får de ta med seg drikke selv.

Skrevet

Vi skal ikke ha alkohol i bryllupet vårt,

rett og slett fordi verken jeg eller samboeren min drikker,

og ingen i familiene våre drikker noe særlig.

Skrevet

vi velger å ikke servere alkohol..

Skrevet

Vi skal ha alkohol, men først etter at ungene er reist (etter kaffe og kaker)

Skrevet

Vi skal både ha alkohol og små gjester ja! selvsagt! Champis, vin og hva enn folk vil ha:-) Jeg synes det er god kultur i å kose seg med god drikke, og det er veldig merkelig holdning å tro at barn tar skade av å se foreldrene kose seg med alkohol. Man trenger ikke å bli fulle av den grunn...kunne aldri sett for meg et bryllup uten alkohol....

Skrevet

Er virkelig alkohol SÅ viktig for deg??

Hvorfor signerer du ikke m nick??

Skrevet

Signerer ikke med nick fordi det ikke passer meg. Har det noe å si? Det er vel opp til meg.

Hva mener du med at alkohol er Så viktig for meg? Jeg vil ha det i bryllupet mitt, hva så? Det er viktig for meg å ha god drikke på mitt bryllup, hva er galt med det? Du svarer meg som jeg skulle lagt ut et provoserende innlegg...har vi råd og lyst til å ha alkohol er vel det greit, greit for meg at du synes at dine barn ville tatt skade av å se deg etter et par glass vin...det sier vel litt om din alkohol toleranse i seg selv.

Skrevet

Ja min alkoholtolleranse er null når det er barn. Og jeg ser ikke noe galt i og ha d....

Skrevet

Vi hadde ikke alkohol i vårt bryllup. Er ikke avholds, men det er ingen tradisjon for alkohol i bryllup o.l. i hverken min manns eller min familie. Hadde dessuten ikke noe behov for det selv heller. Og vi hadde et veldig kjekt bryllup med skikkelig feststemning; edruelighet til tross:)

Skrevet

Jeg hadde heller aldri sett for meg et bryllup uten alkohol.

Og vi hadde et fantastisk bryllup. alle fikk drikke det de ville, stemningen var kjempegod og ingen ble driiiiitings (utenom en, da, men han er tilgitt:)

Signerer gjerne med nick:)

Skrevet

I vårt bryllup skal det være nok mat og nok alkhol til alle. Det synes jeg hører med!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi skal servere alkohol. Kun de 4 vi er tante og onkel til som kommer hos oss og de blir hentet når middagen er ferdig. Regner med alle klarer å holde seg i skinnet under middagen...

Skrevet

Vi skal ha alkohol, det er "tradisjon" i våre familier.

Alle våre 4 barn skal være med hele kvelden (så lenge dem orker) er et rom på lokalet så unga får med tv, dvd og leiker. Tar også med reisesenga til minsten.

Jeg drikker ikke selv så skal nok klare å se etter unga denne dagen også :)

Vil heller ha egne barn tilstede på vår store dag en drit fulle skruller og skrullinger, så dem som ikke klarer å styre seg blir sendt med taxi.

Men er ikke bekymret for det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...