Gå til innhold

Helt utrolig at det gikk bra....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og er kvalm, skjelven og utrolig takknemlig!!!! Tutta mi stupte på hodet ned trappa til kjelleren i dag, og har utrolig nok ikke fått ett eneste merke på kroppen!!!

Her i huset er vi FANATISKE på det med å lukke grinda til trappa. Ungene heppes på det hele tiden... spesielt når de "bare skal hente noe" osv. Men... i dag hadde jeg hjelp av min mor til å vaske....Jeg og ungene satt i stua med lukket dør. Leah ble tørst og ville ha koppen sin....vi går på kjøkkenet. Min mor kommer bærende opp trappa med ett stort teppe, og legger ikke merke til at Leah er på farten. Jenta tråkker rett ut for og stuper nedover! I det jeg roper ut og hun dundrer nedover løper syk storebror ut fra rommet sitt og får snappet opp søster rett før hun smeller i golvet nede! Hell og lykke! Orker ikke engang tenke tanken ut på hvis-om... hun hadde smelt rett i gulvet. Ille nok med kråkestupingen nedover trappa. Puh... føler meg helt utpumpet!!! Selv om hun er tilsynelatende uskadd, så kommer nok mors falkeblikk til å følge ekstra med en god stund forover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så ekkelt....

Det går som regel bra, de fleste unger har vel ramlet ned trappen, men det er skikkelig guffent, og så fort gjort....

Så flink storebror hun har da!

Godt det er bra med henne da.

Skrevet

uff så fælt og fort gjort... og flinke fine storebroren...

er det en trøst at jeg valgte å snurre hele trappa da jeg var liten, fra øverst til nederst for å avslutte turen med hodet først i betongkjellergulv???

eller forklarer det bare at jeg er litt rar?

:-)

jeg er glad det gikk bra!

god klem til skjelven mamma!!!

Skrevet

grøss... det er godt at det som oftest går bra!

Skrevet

oi, oi, oi....da jeg leste innlegget ditt kjente jeg det i magen...såpass at jeg ikke orket å svare med en gang!

Skjønner godt at du ble skjelven...mangler visst hverken innlevelsesevne eller forestillingsevne..

Og for en fantastisk bragd, og reaksjonsevne fra storebror!!!

Heldigvis går det som oftest bra! og godt er virkelig det!

Sender en ekstra klem til deg Snulder..

Skrevet

Takk og lov at det endte i armene til storebror!!!!

Hipp hurra for syke menn, som har reaksjonsevnen i behold (og la oss håpe det varer ;-))

Trøsteklemmer er herved sendt oppover.-)))

Skrevet

Ååååååå så godt at det gikk bra...HERREGUD!!!!!!

Kjempeglad på dine vegne. Skal jammen passe bedre på Tassen min også.

Skrevet

Så skummelt. Vi er flinke de fleste av oss til å spille filmen helt frem til der det ikke gikk bra, eller riktigere sagt til det punktet der det kunne gått riktig ille. Det kan jammen gjøre oss skjelvne i lang tid etterpå. Hurra for flink og snarrådig storebror som stoppet filmen rett før den verste scenen utspant seg!

Trøsteklem til en skjelven mamma også.

Skrevet

Åh, så fryktelig! Jeg kjenner på det som Phantomet - jeg blir nesten helt kvalm ved tanken, gåsehud og uff...! Så godt at det endte bra, men man får seg en sånn fryktelig støkk - det tar lang tid før man roer seg etter noe sånt. Klem kommer fra forkvinnen i EEMF(eldre engstelige mødres forening....)!

Skrevet

Uffa meg... Bra det gikk bra da :-)

Og dette minte meg på at jeg må ut og kjøpe grind...... Snarest!!

Trøsteklem til skjelven mamma :-)

Skrevet

Å fyttikatta, Snulder!!

Trøsteklem til deg fra meg også! Nå ble jeg nesten litt glad vi ikke har trapper...

Skrevet

Takk for trøst her damer!! Sitter her og ser på den lille damen som er helt i vigør. Ett lite blåmerke på leggen er alt som kom..... Men jeg ser på trappa med frykt og nesten hat hver gang jeg går forbi den.... Den stakkars bestemora er jo helt knust! Prøver å si til henne at det kunne skjedd hvem som helst av oss, og at vi bare må være sjeleglade for at det gikk så bra!

Stakkars 5 åringen vår ble hentet av pappa i barnehagen og han fortalte da pjokken at Leah hadde falt ned trappa. Gutten ble kjempetrist og så " har vi ikke noen baby lenger pappa?" Vanligvis så er han over gjennomsnittet sjalu på henne, men da vanket det kos til lillesøster før han hadde fått av seg lua

Skrevet

Når det drar seg til littegranne, så tyter søskenkjærligheten frem lell!

c",)

Skrevet

Huffda,med fare for og rippe opp igjen såret så må jeg bare si at jeg har opplevd det her i huset og...heldigvis gikk det bra her og..uten en skramme. Mellomgutt var 8mnd da det skjedde,glemmer aldri skrekken,så jeg vet akkurat hvordan det føles!!!!! Ringte til og med legevakten nærmest hysterisk,de klarte og roe meg og konkluderte med at vi ikke trengte nærmere sjekk siden han fort sluttet og skrike og reiste seg:)) Men jeg har fått varig men.hver gang jeg drar fra lille knott på snart 10 mnd er jeg så utrolig redd for at han skal slippe forbi grinden:(( Trøste klem!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...