Lille søtnos Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 NESESUGER !!!!!!! Tror jeg har dratt ut minst 10 meter med snørr den siste uken (unnskyld for detaljene)
mamman`te2flottegutter Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Babygymmen er skikkelig poppis!
Fødemaskinen Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Når det blir snakk om så elementære ting som sutt og nesesuger, må jeg vel si bleier!!
mamman`te2flottegutter Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Er nesesuger elementært? Jeg har to barn og har aldri eid en sånn en. De har da overlevd:)
Fødemaskinen Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Har en ekte snørrunge, så her i huset er det elementært=)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 min liste: bleier, klær, tåteflaskene, mme. er elementært. her men jeg ønsker ikke å skulle klare meg uten sengen, stellekommoden,vaskeklutene, vognen, voksiposen, dyna, lammeskinnet, vannkokeren, brystpumpen, og mye mye mer.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 utenom sånne "livsnødvendige" ting som bleier,flasker osv hadde jeg ikke klart meg uten lekematta hans som han leker på,og gå stolen hans som han løper rundt i...
moo Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Bleier Ullbodyer Ammeinnlegg i ull Mei tai-bæresele Lammeskinnet Har vi dette, greier vi det meste, både hjemme og ute. Vi greier oss godt uten egen seng til babyen, vogn (bortsett fra til dagsoving, men ikke påkrevd), stellekommode, nesesuger, og all slags mulig dill og dall. Jeg må si at en tur i en velassortert babyforretning ikke frister meg til å kjøpe noen verdens ting lenge, selv om jeg som førstegangsgravid/-mamma elsket slike butikker!
Happy Ignorant Skrevet 30. januar 2007 #11 Skrevet 30. januar 2007 bortsett fra de opplagt nødvendige tingene; vippestolen og ammeputa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå