Lillegull og spiren Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 hei igjen. først må jeg si beklager at jeg roper og roper,men jeg synes du virker sååå dyktig,så derfor vil jeg at du skal ta en titt på meg. jeg skal ha mensen i dag,men den har ikke kommet enda. jeg tok også en gravid test i dag,men negativ,så mensen er nok på vei. fikk en svvak strek på gravid testen for noen dager siden,men jeg tror det var en skygge strek,og i går hadde jeg litt rosa utflod...beklager detaljer. jeg lurer på om du kan prøve å se på meg en gang til når du får opp at jeg blir gravid? jeg er født 08.04.84. stooor klem
Lillegull og spiren Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2007 har sååå lyst på barn,og er så redd jeg ikke kan få det,,er jo bare i vår 6 pp,men jeg synes det virker så lenge. dytter opp jeg.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 hei føler ikke noen garviditet på deg no...men får opp en i april/mai på deg...en gutt..eller det ligger en gutt og en jente tett på hverandre så det er mulig det er tvillinger;O)
Lillegull og spiren Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2007 takk for at du svarte:) for noen uker siden så du at jeg kansje ble gravid i feb,så vi får se:) åååå tenk om jeg får tvillinger da:) jeg har tvillingsøstre som er 1 år yngre en meg,så det ligger i slekta:) får du opp noe dato som jeg kan teste?
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 er usikker på når du kan teste for jeg føler så sterkt en graviditet på deg i april/mai..det har noe med hcg å gjøre at jeg kjenner det...men føler og at du kan bli gravid før den tiden..fikk ikke opp eksakt mnd men så at du va det i april/mai..derfor skrev jeg de mnd...så jeg tørr ikke å si når du kan teste...desverre
Lillegull og spiren Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2007 kan jeg spørre deg om en ting til....når får du opp at min kjære frir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå