Gå til innhold

Stableleke til barn.. Hvor finner jeg det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å kjøpe stableleke til gutten vår, men finner det ikke noen steder.. Ikke på nettet engang.. Tenker på sånne ringer man trer på en pinne.. Ringer i forskjellige farger og størrelser.. Enten i plast eller tre.. Har en slik treleke, men er bare 3 ringer til den og gutten min er så glad i den.. Hadde vært gøy om han kunne fått prøve noe litt mer utfordrende:) Han er så glad i slike putte og tre på ting oppgaver:)

Noen som har anelse på hvor jeg kan få kjøpt det??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de ikke på lekebutikkene der? Det har de her ser du.. Hvis ikke så har de kanskje på sprell.no?

Har du vurdert stableklosser? Jenta mi på 19 mnd har holdt på med de i 1 år nå, og er fortsatt ikke lei de:)

Skrevet

De har endel på Riktige leker i Oslo. Så ikke noe på nettsiden deres, men synes det generelt er dårlig utvalg på nettsiden i forhold til i butikken. Kanskje går det an å ringe dem?

http://www.riktigeleker.no/

Skrevet

Vi kjøpte vår på Baby shop, den er i tre. Ellers anbefaler jeg å kjøpe sånne kopper i forskj. farger som kan settes oppi hverandre eller stables til et tårn. De har vært mitt beste lekekjøp til nå (20 mnd).

Skrevet

Takker for tips:) Her jeg bor er det bare 2 lekebutikker og utvalget er ikke blant det aller beste.. Så nå skal jeg lete litt mer på nettet:)

Skrevet

Har kjøpt sånne ringer som man trer på en pinne på Obs! Har kjøpt stablekopper på Cubus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...