Gå til innhold

Å ta tog med baby som er for stor til bagvogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..over lange strekninger. Hvor legger dere baby for å sove? Vi har en vogn som det ikke er full liggestilling på....og jeg lurer på om hun får sove der, evt. om det er andre plasser man kan kegge de for å sove?

Hva er dine erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kjørte tog i jula med vår lille på ti mnd, bare tre timer da, men dette var midt i sovetida... vi hadde ikke med vogn i det hele tatt, fordi ikke plassenen våre var i næreheten av barnevognparkering eller familie vogna..

men viss du ringer nsb får du betille biletter slik at dere kan ha vogna i nærheten iallefall...

uasett, vi har en unge som aldri roer seg på fanget, så vi endte opp men en meget trøtt liten en... men med å gå seg noen turer, inn i leke vogna f.eks. så var humøret ganske greit... ikke så mye å gjøre for en så liten en i den vogna, men det var mange andre unger og vår lille var fornøyd bare ved å se på de...

de har også familiekupeer, de er det ikke så mange av, men da får du et eget lite rom... dette koster litt også da...

Skrevet

Har du noe sted jeg kan lese om de familiekupeene på nsb.no eller noe? Finner ikke noe om det jeg. Hadde sikkert vert det beste siden turen varer i 8 timer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...