Tiggywinkle Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Dåpen er er vel overstått, vellykket. De fleste gjestene er reist igjen og vi planla å dra til Ski på shopping så jeg fikk treffe dere. Men nå ligger gutten på 9 og tullla på 2 med influensa...høy feber og et stort kosebehov med mamma begge to... man skulle hatt 4 armer innimellom. Dere får kose dere på treff, jeg hiver meg heller på sentrumsmammaenes treff - vil jo svært gjerne møte noen av dere før Holmsbu..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer med vel overstått dåp - flott at den var vellykket:-)) Kan tro vi var en spent gjeng som ventet på deg i dag - ingen som hadde sett innlegget ditt før avreise:-)) Vi lurte til og med på om ikke du drev og snek deg litt rundt oss for å sjekke om vi var trygge å dra på tur med, men så var rett og slett barna dine syke da stakkars! Jaja, nå har vi tellet mamma søker barn - har fått 2, så nå teller vi vel snart deg med;-)) Håper på et treff i sentrum (les OSLO, hehe den var altså til tonetroll;)) før avreise Holmsbu:-)) God bedring til stort og smått:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå