hypersusmor Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hei damer! Tusen takk for hyggelige hilsner i forbindelse med bryllupet paa Fiji! Naa er vi kommet til Australia. Vi har faktisk vaert her i over to uker allerede. Vi floy fra New Zealand til Melbourne 15. januar og derfra har vi sakte men sikkert kommet et stykke nordover, naa er vi ca 20 mil fra Brisbane. Hele ferien ender i Cairns 22. februar, da setter vi oss paa flyet hjem igjen. Jeg fortalte ikke at jeg var to uker uten bagasje og resten av familien maatte vente en droy uke paa sin. Jeg hadde heldigvis brudestasen i haandbagasjen, men hypersusfar maatte gifte seg i skjoert (vanlig herreplagg paa Fiji). Saa det ble et litt alternativt bryllupsantrekk. Da vi kom til Fiji hadde vi voksne ikke annet enn fleecejakke, dongeribukse og joggesko. Siden vi kom dit paa julaften var det ikke saa mye aa faa kjopt heller, men jeg fikk tak et par saronger, noen underbukser og en bikini, av den minimale sorten (ikke helt flatterende). Smaaen kom best utav det hele, hadde pakket ganske mye til ham i haandbagasjen. Trenger jeg aa si at det var deilig aa faa igjen bagasjen sin? Vi hadde det digg paa New Zealand, flott natur og mange interessante steder aa besoke. Jeg saa at Karomamma hadde vaert paa quiz. Det var vi ogsaa i Napier. Vi kom paa fjerdeplass, ikke verst synes vi med to paa laget og sporsmaal blant annet om hvem som vant Idol paa NZ i 2006. Det var heldigvis litt mer familiaere sporsmaal ogsaa. Australia er ogsaa herlig! Baade storbyene, vindistriktene og alle de andre stedene vi har besokt. De to siste dagene har vi slappet av paa en resort og bare lekt sydenturister - deilig. Vi har ogsaa vaert paa Australian Open og det ble jeg saa inspirert av at jeg har begynt aa spille tennis for foerste gang i mitt liv. Smaaen er ivrig tilskuer og har enda ikke faatt noen baller i hodet. Ellers kan jeg skryte av deilig, varmt vaer, nydelige strender og ikke minst deilig vin. Smaaen stortrives fremdeles som sigoyner. Han utvikler seg og synes det er supert at mamma og pappa er her hele tiden. Han sluker all slags mat, men reagerte paa en globetrotter-rett for smaatroll, litt daarlig i maven kan man si. Matutvalget for ham (8 mnd) er bra, men vi maa vaere noye paa innholdet, mye tilsatt sukker osv. Jeg kan ogsaa styre min begeistring for at man selger sjokolademousse til babyer. Ha det bra damer!!
phantomet Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Så herlig det er å lese ordentlige reisebrev!!! riktignok med endel misunnelse, selv om opplevesene er dere vel unt!!! Så artig at lilletassen fremdeles koser seg. Klart det er stas med både mamma og pappa tilstede hele tiden! Fortsett å kose dere, og send gjerne flere "brev" hjem til oss i Gamlelandet som hutrer og fryser... klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Herlig herlig herlig!!!! Takk for at du deler opplevelsene med oss her, vi hutrer og fryser og skulle nok gjerne vært der sammen med dere hele gjengen:-)) Blir så glad når jeg leser om dere som gjør drømmen til virkelighet, og koser meg litt over opplevelsene deres jeg og - ha en fortsatt herlig tur :-))
Maud Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Det er morsomt å høre rapporter fra dem som virkelig nyter verden og hverandre. Vi andre fryser og jobber, men får litt vikarierende fri av å høre dine deilige beskrivelser. Håper resten av ferien blir bra og at dere har tilgang på deres egne klær til dere er hjemme. Det blir morsomme bilder å ha for ettertiden - bruden i den planlagte stasen og brudgommen i skjørt :-D
Reveenka Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Det høres ut som dere har det helt toppen! Jeg kjenner nesten sanden mellom tærne og kan høre bølgeskvulp c",)!
Karomamma Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Igjen: så HERLIG!!! Jeg skriver under på at det er godt å lese et langt reisebrev! Sjelden kost i disse SMS-tider Bare kos deg videre med gutta dine og vit at dere ikke går slipp av noe som helst i heimlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå