Gå til innhold

er så sliten !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 10 mnd som de siste ukene har sluttet å sove om natten..sover heller ikke noe særlig på dagtid...

han sover ikke mere enn max 40 min om gangen og skriker leenge. vet han ikke har vondt, for de gangene jeg har gitt opp å prøve å få han til å sove igjen og tatt han med utpå stua blir han stille med en gang. er heller ikke sulten.

selv om jeg tar han opp på soverommet og prøver å roe han så bare skriker han. har prøvd å sette meg ved sengen hans også,men han blir bare hysterisk når han ikke får komme opp...

kjenner ikke igjen ungen min, han har alltid sovet godt om natten og

jeg kjenner jeg er fullstendig tom og går på veggen snart.

har knapt nok sovet de siste ukene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært til legen med han da? Han bør vel utredes for å se om det er noe fysisk galt med han,hva med ørebetennelse? Reflux?

Skrevet

Har du sjekket gummene hans? Kanskje han holder på å få tenner. Datteren min har skreket seg gjennom uker og måneder i de periodene hun har fått nye tenner. Nå har hun heldigvis fått alle før tannfelling:-)

Gjest marie-s
Skrevet

Dette blir jo bare synsing som de andre her. Men siden du skriver han blir stille når du tar han med på stuen, så ville jeg tro at han ikke ville slippe deg, rett og slett selskapsyk. Gå innom biblioteket eller helestasjonen og få tak i noen bøker eller råd derfra. Det er nok mulig du må gjennom et par tøffe dager, men slikt bruker å ordne seg, har du noen som kunne være der sammens med deg et par dager som du kan stole på gjør som du sier? Hvordan sovnet han før? Har du bært mye på han osv. Hva med å kutte litt ned på det å få han til å sove på dagen.

Min sønn var nok godt over året når jeg tok meg selv i å bruke så mye energi på å få han til å sove på dagen at jeg ble helt gåen, så jeg kuttet det ut og han sovnet da i seks-tiden på kvelden og sov hele natten. barn er jo forskjellig så det kan jo være at han nå er klar for å endre litt på de soverutinene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...