englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 var det noen av dere som var på brudeshowet på oslo plaza på søndagen(28.01.07)? jeg og samboeren var der, men vi fikk ikke så veldig mye ut av det! synes kanskje det var litt dårlig jeg!
SommerBris Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hei. Ja vi var der, og jeg er enig med deg. Vi hadde nok håpet på flere ideer og tips ja...
pillis Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Japp enig. Jeg synes begge showene var veldig bra, men alt for lite utstillere og inspirasjon av alt de andre synes jeg. Nå har jeg allerede kjøpt kjole på kristins brudesalong i lillestrøm og fikk bare bekreftet at jeg har valgt riktig kjole. Då denne "nye" stilen ikke helt passet meg. Men kunne tenkt meg mer inspirasjon ja.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Jeg bestemte meg ganske raskt for brudekjole, men har alikevell vært på 3 visninger etterpå! Men det angrer jeg ikke et sekund på for det er herlig å vite at jeg ikke har sett en eneste kjole som frister mer enn den jeg har kjøpt! Da føler jeg meg helt sikker på at jeg har funnet den perfekte kjolen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå