Gå til innhold

Min historie - mistet før fødselen og gravid igjen.


Firekids

Anbefalte innlegg

 

Jeg er nå gravid med foreløpig termin 7. oktober!

 

Mistet ei jente 3 uker før termin i november, så dette har gått fort...

Har også en gutt født i 2004.

 

Svangerskapet mitt blir nok litt spesielt siden jeg fortsatt er i en sorgprosess. Klarre ikke å slippe gleden helt løs enda...

 

Håper på god støtte fra dere her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, fikk helt frysninger når leg leste innleget ditt. Utrolig at du klarer å være gravid så raskt etter en sånn hendelse. Jeg krysser fingrene for deg, håper alt går bra :)

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det var utolig trist å lese... Det må være en helt grusom opplevelse du har hatt, og selfølgelig er preget av enda. Samtidig vil jeg gratulere deg med det nye svangerskapet og krysser alle fingre og tær for at dette skal gå bra!

 

Masse varme tanker og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også frysninger.... klarer ikke å sette meg inn i hvor vanskelig og tøft dere må ha hatt det, men forstår at det må ha vært helt grusomt. Ønsker dere riktig til lykke med denne graviditeten. Jeg har mistet to ganger, men da i 1. trimester, og kan ikke sammenlignes med det du må ha opplevd. Jeg har en jente født i 2004 og termin to dager etter deg.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo kjære deg, så vondt å lese. Sorgen bærer du jo med deg uansett, men kanskje kan en graviditet og ny baby gi et annet fokus og gjøre det litt lettere.

Jeg ønsker deg lykke til, det blir spennende å bli "kjent" her inne på oktoberklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei,

 

Jeg er selv i samme situasjon. Vi mistet vår lille engle gutt i August 2006. Dette var i uke 37, så noenlunde likt deg.

 

Jeg har en gutt født i 2002.

 

Jeg er dødsredd for at noe skal skje denne gangen - tenker du på det hele tiden?

 

Har termin 10.10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er redd ja, men foreløpig er dette så nytt.

I november var det en hjertefeil som gjorde at jenta døde, altså ikke noe jeg trenger å frykte skal skje en gang til.

 

Hva skjedde da du mistet og er du kanskje på englesiden?

 

Vi får uansett støtte hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Det var et infarkt i morkaken som gjorde at babyen ikke fikk næring.

Gikk uvitende om dette i et par uker, ble oppdaget på svangerskapskontroll, men da var det for sent.

 

Vi var klar over at den lille gutten vår var død, da fødsel ble satt i gang.

 

Det er nok ikke så stor sjangs at dette vil skje igjen. Fikk beskjed om at jeg ved ny graviditet skulle få oppfølging fra sykehuset. De vil gi meg ekstra kontroller med ultralyd hver 14. dag fra fjerde måned.

 

Jeg er ikke medlem på englesiden, men har hørt veldig mye posetivt om denn siden. Vi reiste på ferie og var borte et par måender etter fødselen, noe som var balsam for sjelen. Slapp mye spørsmål og mange "blikk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg håper jeg kan si på vegne av alle oss i oktoberklubben:

vi støtter deg masse!!

 

Lykke til med nytt svangerskap. Det er vel neppe sannsynlig at du skulle oppleve dette forferdelige igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at vi alle krysser fingrene for deg, og dere andre som har opplevd dette, og blitt gravide igjen.

 

LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...