dritgrei hei hei! Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 nå rydder dritgreipappan kjøkkenet og vi er klare for å innta bingen, hvor jeg skal fortsette å lese tanker jeg er glad for at noen har skrevet ned... sant eller ikke sant, det er ett fett - for meg er det en sannhet at ingen andre kan bestemme hva min sannhet er.... :-) hvordan skal det bli når jeg har lest mer enn 15 sider????????? he he he he engasjert sier du??? nehehei - ikke denne jenta! natta phantomet min venn! jeg ønsker deg ei natt litt bedre enn den forrige!
phantomet Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 hei hei hei dritgrei!!!!! Jeg er så glad for at noen ord kan treffe godt, sanne eller ikke sanne...Og engasjement har aldri skadet en flue...Men pass på...Ikke bli for etusiastisk! *skratter* Jeg så ikke innlegget ditt før nå som du skjønner...og vet du hva??? Inatt har måka bare spist hver tredje time!!!!!! *hurrrrrrrraaaaaa* Og selv om jeg ikke har sovet stort, så har jeg hvilt likevel...Og det viser på melkeproduksjonen...Nå har jeg klart å pumpe 160 ml i en svisj til grøt...utover det at Måka er noen lunde fornøyd... På treffet idag fikk han vist sine ferdigheter som ekte Måkeunge....høye måkeskrik som tilslutt var så påtrengende at phantomet måtte fare gjennom Ski Storsenter til nærmeste stellerom for å amme, og hypnotisere til søvn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå