Gå til innhold

er så bitter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet dette ikke burde skrives om her men legger det inn her og...

gjelder et samlivsbrudd mellom meg og eksen.

begge ville det,og begge var letta og glade..var vel begge så glade over å slippe mer pes og krangling.

men i det siste har det gått opp for meg at jeg virkelig mister han og jeg blir alene med den lille.

begynt å sørge veldig..griner vær dag.for han har ikke flyttet ut ennå.venter på å få flytte inn i en annen leilighet..men så fælt å se han vær da når jeg ikke kan kose med han,holde rundt han.grusomt!

og han er så kald,virker som han er storfornøyd med hvordan han vil få det..uten meg..oss.

sier han synes det er trist og men tror han ikke,han virker jo ikke lei seg.

grein en gan men thats it.sa han er veldig glad i meg men thats it..

åååååååååååååååjeg orker ikke mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er bitter fordi han ikke kan være sånn jeg håpet han var..ansvarsfull,omtenksom..hadde han vært det hadde vi vært en familie.

om han bare ville bli litt mer moden...

eller stiller jeg for høye krav?følte meg jo som en alenemamma.han jobber vær dag ja.men menn som gjør det og tar ansvar for barn når de kommer hjem!hjelper til..

han gjør det men må mase.

vet ikke hva jeg vil lenger ..elsker han egentlig men kan da ikke ha det slik..

sikkert for sent og..han er vist ferdig med forholdet.

Skrevet

Jeg blir nesten litt redd når jeg leser dette, for det er nesten som å lese om meg selv.. eller oss. Vi hadde det akkurat likt, sambo skulle flytte ut, men måtte vente en stund. Jeg begynte å angre og innså at jeg ikke ville være alene, men være sammen med mannen som jeg elsket tross i at han var en idiot mange ganger. Grunnen til at du angrer er vel at du har innsett at han kanskje ikke er så aller værst alikevel?? Snakk med han! si at du ikke vil dette, si at du elsker han og har insett at du ikke vil leve livet uten han. Sett opp en plan på hvordan dere eventuelt skal få det til å fungere. lag avtaler.

Når det gjelder det med å være iskald, så er akkurat det en manneting. Min sambo var akkurat lik. Det så ut som om han ikke brydde seg i det hele tatt, og bare koste seg. Akkurat det er en forsvarsmekanisme, og jeg skal love deg at han sikkert har det passe jævlig inni seg. Gråter han, så er det når du ikke ser!

Håper dette var til hjelp for deg, og at dere finner ut av ting. Det gjorde heldigvis vi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...