TusseMor07&09&14 Skrevet 4. februar 2007 #26 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er ikke helt sikker. Tror kanskje det blir sykehuset. Saken er den at jeg fikk ei jordmor som jeg overhodet ikke kom over ens med, så hennes kurs skal jeg i allefall ikke på!!! Skal bytte jordmor, men om hun nye har svangerskapskurs vet jeg ikke ennå. Skal ringe henne imorgen. Så vi får nesten vente litt med å bestemme oss! Men kjenner fler som skal på sykehuset, og etter hva jeg har forstått, så er opplegget der oppe bra.
TusseMor07&09&14 Skrevet 4. februar 2007 #27 Skrevet 4. februar 2007 ojsann... nå ble visst svaret mitt lenger oppe her:)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #28 Skrevet 4. februar 2007 hihi ja det gjorde det men så den=) Huff var den jordmor'en på sykehuset i tbg???
TusseMor07&09&14 Skrevet 4. februar 2007 #29 Skrevet 4. februar 2007 Nei da:) Hun jobber på sykehuset i en liten stilling. men er kommunejordmor i min kommune i tillegg. Men hun har ikke svangerskapskurset på sykehuset! hun har svangerskapskurset i kommunen. Så dit skal jeg ikke...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #30 Skrevet 4. februar 2007 det var godt å høre! =) vil ikke ha sure jordmødre hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå