Gå til innhold

noen som er fra tønsberg her???

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen vet når det er no svangerskapskursj i tønsberg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å gå inn på kommunens sider feks?

www.tonsberg-kommune.no tror jeg det er..

(er fra tønsberg, men bor ikke der nå:)

Skrevet

Hei hei

Jeg bor i Stokke. Blir vel til å få jordmor i Stokke eller Tønsberg, men ville allikevel si hei til deg...

Hvor langt er du på vei?

Klem fra...

Skrevet

Hyggelig! jeg er 25+ 5 i dag! glerder meg masse! Ja jeg har jordmor i re å hun anbefalte meg å ha på sykehuset i tønsberg! Når har du termin??? =)

Skrevet

Jeg bor også i Stokke, på Vear. Men, jeg er bare i uke 13. Termin 16. august.

Skrevet

Jeg hadde spurt ho jordmoren din. Skal begynne å gå til jordmor på Re jeg også. Er 17 uker på vei, og venter nr. 2 i juli :)

Skrevet

Jeg er fra Re, men bor på Nøtterøy. Venter en gutt i begynnelsen av juli ;)

Vi får kurs av helsestasjonen her. JM som holder kurset ;)

Så det han en lapp inne på legesenteret på revetal ang sv.skaps-kurs på sykehuset !

Skrevet

Hei - jeg er også fra Tønsberg! Vet ikke helt hvordan det er med svangerskapskurs nå, men regner med at sykehuset fortsatt har. Der var jeg forrige svangerskap:-D

Skrevet

Jeg er fra Horten da.. Skal nok ikke på noe svangerskapskurs siden dette er andre gang. Men hadde vært gøy å treffe fler som bor i området. Skal nok på treff 7. Februar i Tønsberg ja!

Skrevet

Jeg bor i Re, og venter førstemann 29. mai. Jeg var hos jordmor på Revetal sist uke, og hun sa at man enten kunne gå på kurs hun holdt ved jevne mellomrom, tror det var snakk om tre kvelder, eller man kunne kontakte sykehuset for et kurs der. Kurset var en lørdags formiddag, med omvisning. Jeg sjekket på nettsida til sykehuset, og der sto det at det kostet 600 kroner, men da var lunsj inkludert. Tror vi velger et slikt lørdagskurs.

Skrevet

så morro at det er så mange av oss her i re da! =) Ja da får vi se hva det blir til! jeg jobber som frisør å har helt skrudde arbeids tider så får se om jeg rekker det! hva er det treffet fornoe????? har ikke hørt om det jeg..........

Skrevet

Hei!=)

Tønsberg jente her.

Kom på treff kl.19.00 på Havariet, Onsdag 7 feb. Alle er hjertelig velkommne.

Skrevet

Spennende med dere Re damer. Tro om jeg kjenner dere.. Alder?

Jeg er selv 78 mod og har gått på både barneskole og ungdomskole der :D

Skrevet

Jeg er bare en inn flytter er egentlig fra tønsberg/ eik!

Men bor på Revetal 3! =) Kjøpte oss hus her for 2 ar siden! trives super bra her oppe.

Skrevet

Jeg er fra Eik selv! Hehe. Bodde der frem til 6 års alder, deretter flyttet vi til Ramnes..

Alder på deg Janic?

Skrevet

Jeg er født i 84! hvor i re bor du?? vi bor på revetal 3 =)

Skrevet

Bor ikke i Re nå, bor på Nøtterøy. Men har bodd i Re i mange år.. ;) Ser jo på meg selv som ei Re-jente :P

Skrevet

Ja du er jo det da! =) vi trives super bra her opp! kunne ikke tengt meg å flytte.

Skrevet

Jeg er også fra Tønsberg. Svangerskapskurset på sykehuset er lørdager og koster 600,-.

Påmelding på telefon: 33 34 25 50

Skrevet

ok takk! er det alle lørdager??? eller er det kun satt opp noen???

Takk for svar! =)

Skrevet

Er ikke helt sikker... men er satt opp ganske mange. Du får nesten ringe å høre:)

Skrevet

Ja får vel gjøre det! skal du på det på sykehuset eller hos jormord???

Skrevet

Tror det er svangerskapskurs i Tønsberg i mai en gang :)

Snakk med jordmor, hun har oversikten over korrekte datoer :)

Skrevet

hehe jeg har termin i mai så rekker sikkert ikke den! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...