Gå til innhold

Mobbing.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig hvor sneversynte noen foreldre er når det gjelder mobbing.Å gå rundt og tro at ikke barna "mine"gjør noe galt.Har en jente som blir veldig mobba både på skolen og hjemme på fritida.Det er spesielt en familie som ikke vil ha det til at barna gjør noe galt.Mener selv at ABSOLUTT ingen burde vært utsatt for dette,og om mine barn hadde vært de som mobbet hadde jeg villet vite om det og hadde satt veldig stor pris på tilbakemeldinger fra de det gjaldt.Hadde absolutt ikke akseptert det fra mine egne.Men denne spesielle familien er den desidert verste jeg har møtt når det gjelder dette.Har tatt kontakt med skolen og flere foreldre som virkelig tar tak i det.Hva mer kan jeg gjøre????Orker ikke gå rundt å bekymre meg hver dag dattera mi skal gå til skolen,og det river i hjertet mitt å se hvor vondt hun har det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, får veldig vondt av jenta di jeg. Å ja, hadde jenta mi vært en mobber, ville jeg visst om det. Mobbing kan ødelegge utrolig mye. Synd at foreldrene ikke tar tak i dette. Skolen har helt klart et ansvar for jenta di. Men kanskje det i verste fall vil være enklere for jenta di å bytte skole? Jeg har veldig liten kompetanse på dette området, men har hørt om flere som får en ny start ved skolebytte.Ellers må en få i gang PPT som tar tak i mobber og mobbeofferet. Jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til, kjenner jeg blir fortvilet på dine vegne. Sender en trøsteklem til deg og jenta di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...