Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Noen her som vil dele sin historie med oss andre? Selv traff jeg min på den "vanlige" måten....på byen...hehe....
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Me to...ikke noe spes historie her heller nei.
ChaChi Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 hehe.. kontoversielt tema her hjemme;) vi blir ikke helt enige om hvem skal ha æren for det her.. vi var vel like delaktige begge to kanskje.. Jeg satt på kafe sammen med ei venninne. hadde sett sambo på gata noen ganger tidligere og tenkt at han var fryktelig pen:) så plutselig går han forbi på gaten utenfor.. før jeg får tenkt meg om har jeg banket på ruten og vinket til han.. jeg som egentlig er ganske så sjenert. fikk litt panikk med det samme jeg oppdaget hva jeg hadde gjort, og enda mer panikk da han kom inn på kafeen!! han sto og tittet bort på oss en stund, men kanskje fikk han også litt angst, for han kom ikke bort til oss. Noen dager senere møtte jeg og den samme veninna på han på gata igjen, og da hilste vi og småsnakket litt. Han skulle ut på byen den kvelden og lurte på om vi også skulle det, men nei, var ikke noen planer om det. Jeg prøvde fortvilt og finne noen som ville være med meg ut så jeg fikk møtt han igjen, men ingen hadde tid. Så da var det ingen andre alternativ enn og gå alene.. Jeg gikk på et utested og satset på at han var der.. Jeg fant han på dansegulvet, og vi ente opp med og danse og snakke sammen hele kvelden:) og siden den kvelden har det vært oss to:) selv om jeg var kostbar og hard to get i ukesvis framover..
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Traff han også på byen...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Traff han på skolen. Jeg studerte, og han gikk på norskkurs på samme skole. Gjennom noen venner ble jeg vervet til å være hjelpelærer i norsktimene. Jeg ble godt kjent med en gutt der (bare vennskap) og inviterte han til å bli med på volleyball-laget vårt. Han tok med noen andre fra kurset, og en av disse ble jeg bedre kjent med. Han inviterte meg hjem på lunsj til han, og etterhvert ble vi sammen. En koselig historie, synes jeg:-)
#Ariadne# Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 vi traff hverandre via felles kjente........
alcaa Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Regner ikke med at så mange kjenner til denne siden, men vi traff hverandre her: www.qiran.com ......
kajak&Daniel Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Jeg hadde vært ute med ei venninne, og satt og ventet på bussen hjem da han kom forbi. Han sa hei, og vi begynte å snakke, og etter det traff jeg han så og si hver dag..
Mulatica Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Vi traff hverandre også på byen. Ironisk nok på et utested som heter Pasion Latina (Latin Passion - han er latino.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå