Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 For det første, så sier jeg at jeg signerer som anonym, er litt vanskelig for meg dette og håper noen kan ta seg tid til å svare... Jeg og samboer har bare noen igjen til termin. Jeg er 25 år og han 35 år, altså litt aldersforskjell. Vi ble gravide etter å ha vært sammen et halvt år, så det har gått relativt fort. Et "problem" fra nesten starten av var at han drakk seg full for ofte. Jeg synes det er trist at han skal bli dritings hver eneste gang det er alkohol med i bildet. En annen ting er at han har diabetes, og det blir litt uansvarlig i forhold til dette. Jeg har sagt hva jeg mener flere ganger, men da blir han litt irritabel. Etter jeg ble gravid, ble det muligens litt bedre, og bortsett fra jula, har det vært greit mtp alkohol. En annen ting er sex-livet, eller mangel på det. Vi har sjelden sex, nå er det ca 1 gang hver 14. dag. Vi hadde ikke så veldig ofte sex før graviditeten heller, men det var ikke riktig så sjelden. Noe av grunnen til det er vel diabetesen, som gjør at ereksjonen/lysten hans ikke er helt på topp. Vil ikke si noe som kan såre han, men skjønner ikke han at vi trenger et sex-liv...blir for tidlig for meg å leve nesten uten sex resten av livet mitt, men jeg kan nok si at jeg elsker han og vi har det veldig godt sammen på andre områder. Men følelsene mine går sånn opp og ned, begynner ofte å gråte når jeg har lagt meg og han ikke er intr. i sex og tankene mine farer vilt...blir jo ikke bedre med hormonene heller da! Noen som har noen tanker???
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Hei, Jeg vil råde der til å ta fatt i dette med det samme. Jeg har opplevd noelignende selv og håpet ting skulle gå seg til av seg etter hvert.... Det gjorde det ikke! Ting har blitt bedre nå, men vi sliter fortsatt. Jeg syns det har hjulpet å gå i samlivsterapi. Snakk med legen din eller jordmoren din om det. Det er ikke noe å skamme seg over! Du viser tvert i mot ansvar ved å ta tak i det og spørre om hjelp! Du vil kannskje få problemer med å få han til å bli med på samlivs terapi, men du MÅ insistere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå