Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 håper dere får en kjempekoselig dag =) skulle gjerne vært med,men sjansen byr seg sikkert en annen gang. å dere....hiv innpå en sjokobolle for meg også da,hehe ;o) må ha det.....bare måååå ha det =0)
Maud Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Jeg skulle også gjerne vært med, men unner alle dere andre flotte damer å kose dere sammen. Er spent på om Mamma søker barn... melder seg på Holmsbu-tur etter i morgen. Det blir liksom lakmus-testen for meg også det. Hvis hun holder tommelen opp, gleder jeg meg enda mer til spa! Kos dere alle flotte damer med søte prinser og prinsesser :-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Så dette står og faller på meg altså..... Ja nå fikk jeg jo ikke noe press på meg.......hihihhihiihhhiiihhhiiiii
Maud Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Neida, ikke noe press ;-) Jeg skal til Holmsbu uansett, jeg. Stoler på min kvinnelige intuisjon. Helt gale damer kan ikke konsekvent og over tid presentere seg som så morsomme som det de her inne gjør.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Neeeeeeeiii det skal vel godt gjøres. Men det føles litt trygt å ha møtt noen før en sånn helg. Lover å komme med innlegg ang. møtet når jeg kommer hjem i morgen.
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 er sikker på en ting "mamma søker barn-har fått 2" du kommer til å stooortrives sammens med den gjengen =) så lykke til med debuteringen,går så bra atte ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå