Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Lang historie kort... Flyttet fra barnefaren i mars i fjord.. ... Sorg over "den tapte familien" gjorde at vi tilbrakte en uke sammen i sommer for å se om det gikk, men det var jo full tragedie... I okt møtte jeg han som er kjæresten min nå.. Problemet er mine foreldre og storesøster, de syns det er for tidlig.. Siden mitt forhold til min ex var ganske tøfft, mener de at jeg bør være alene å jobbe med meg selv.. Jeg går til psykolog en gang i uken..Kosekvensen blir at de ikke besøker meg, ringer eller noe.. Syns det er leit...
winneboo Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Så lenge du er helt ferdig med eksen å klar for et nytt forhold så er det jo ikke noe i veien for å få ny kjæreste. Men er han er trøst og erstatning så blir det jo litt feil da. Men skjønner ikke helt hvorfor familien din ikke vil besøke deg pga dette, de har jo ingenting med om du har en kjæreste eller er singel. Hvorfor sitte mutters alene å bruke tid på å grine over en person man er ferdig med? Nei like greit å gå videre, dersom man er klar for det.
mamma_til_to Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Jeg syns familien din bør respektere dine beslutninger, det er jo ditt liv og du som bestemmer over det.
SK&Maylen Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Som at de ikkje besøker deg, eller ringer deg vil støtte deg i det du driver med! Er jo faktisk støtte fra familie og sånn som er viktig uansett ka situasjon man er i! Eg har det sånn med mine veninner.. Det er trist! Det er ikkje det samme som med familie, men, eg skjønner litt kors du har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå