Gå til innhold

Jeg er jammen uthvilt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da Maud-mannen og jeg giftet oss for noen måneder siden, ante jeg ikke hva jeg skulle gi ham i morgengave. Endte derfor opp med å gi en gave som var like mye til meg selv. I helgen har den blitt realisert. Vi gikk tidlig fra jobb på fredag og leverte minstemann og storebror hos mormor og bestefar. Minstemann leverte en høy sirene da vi gikk, men vi vet at det kun er for å markere. Deretter hadde vi 50 timer helt alene. Først i bilen (21 mil), det er rart hvor mye man rekker å snakke om på en biltur. Mannen hadde endelig funnet en grunn til å kjøpe nytt leketøy (GPS), så vi fant frem uten diskusjoner om kart og skilt... Vi ankom en fin liten herregård på fredag ettermiddag og har brukt tiden til prating, lese bok, sove masse, prate mer, kose mer enn på mange måneder, spise god mat, drikke champagne, prate mer, sitte i boblebad sammen, drikke vin, slappe av og prate enda mer. En topp helg!

I går ettermiddag hentet vi fornøyde barn. Mormor kunne ikke forstå at minstemann omtales som sint for tiden, han har bare smilt hele helgen. Mon tro om det har sammenheng med at han får gjøre som han vil hos besteforeldrene? Jeg ble faktisk liggende våken en god stund etter at jeg hadde lagt meg i går. Det er lenge siden sist jeg ikke sluknet med det samme hodet traff puten... Batteriene er ladet, vi har gjenfunnet kjæresteparet og herregård i Sverige kan anbefales :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så deilig med kjærestehelg da!!!

Skjønner at jeg må ta meg selv i nakken snart, men problemet er ikke bare meg, sambo har faktisk vanskeligere for å overlate lille Rosa til andre enn jeg;-))

Jaja, om en stund, en liten stund..........da skal vi nok på tur vi også:-))

Skrevet

Det hørtes deilig ut...Kanskje noe for andre kjærestepar???

Nærmere beskrivelse kan vi jo få på Holmsbu???? For jeg kommer vel.....

Skrevet

Så deilig det hørtes ut!!! Det er deg/dere vel unt!!!

Jeg gleder meg veldig til å kunne hvile en hel natt..og gjerne tilbringe en annerledes form for kvalitetstid sammen med phantom-mannen uten søte små surrende rundt!

Skrevet

:-)

og jeg.... jeg valgte å bli helt rørt av at dere har hatt det bra og at du klarte å være litt våken i sengen... :-)

jeg ler av meg selv, men jammen unner jeg alle som boinker rundt her inne en opplevelse som det der!

hurra meg rundt for oppladede batterier!

Skrevet

Du er søt du! Det krever å ha vært i de samme skoene for å forstå at det ikke er en selvfølge at man skal orke noe mer enn å sove i sengen når en sånn helg byr seg ;-)

Jeg unner alle dere andre kjærestetid og mulighet til å lade batteriene deres. Mange av dere andre aktive har vel barn som er litt yngre enn min minstemann, men sjansen kommer til dere også.

Skrevet

Det hørtes fantastisk deilig ut!!!!!

Skrevet

Å, det høres ut som dere har hatt det deilig!

Vi har også hatt en sånn helg - den første på minst to år! Vi avleverte fire revunger til snill familie på Tretten, før vi reiste videre opp til Otta og Rondane. Masse god mat, rolige kvelder og god drikke - godt selskap med et vennepar, soving om natten(!) og boblebad og svømmebasseng og snø og vintervær, fyr på peisen om kvelden, scooterturer(jeg har vært pilot! c",)!) - og endelig superfornøyde revunger plukket opp på hjemveien. Den minste hadde nok savnet mammas pupp bittelitt, men ingenting som har gitt traumer c",)

Ingenting som å lade batteriene - og bare ha litt tid til seg selv! c",)

Skrevet

Å nå ble jeg litt misunnelig på dere to turtelduemodenmammaene altså!! Det høres ut som dere har hatt det topp i helgen, både Reveenka og Maud!! Husker tilbake til høstens kjærestetur til Køben, mimre mimre mimre...

MER AV SLIKT, JENTER! Fordi vi fortjener det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...