camk Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Ja ja, da fikk jeg det bekreftet. Min eks har et forhold til min tidligere kollega, nabo og tidligere venninne. Hun sviktet meg samtidig som mannen min flyttet ut ( for 6 mnd siden) hun ville heller være kompis med han enn å fortsette å være venninne med meg. Har jo hatt en mistanke til at de har et forhold lenge men det er uansett kjipt å få det bekreftet. Men jeg tror det har foregått lengre enn han innrømmet for kun en uke etter at han flyttet var de to på Weekend tur sammen og bodde på samme hotell. Snakk om å bli dolket i ryggen..................... men samtidig hvem har behov for å ha sånne venner.
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 der fikk du kvitta deg med to dårlige mennesker, bra for deg det:) selv om det er kjipt med sånne hendelser så er det det beste i det lange løp:)
Bonusmamma13 Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 En av mine beste venninner forsøkte å splitte meg og pappan til småen når jeg var gravid. Hun sluttet nesten å ta kontakt med meg like etter jeg ble gravid og begynte å melde å ringe han i stedet, ofte midt på natten. Hver gang hun traff han ute så hang hun som et slips på han hele tiden. Vi har ingen kontakt nå. Var også tidligere samboer med en tokskalle som innledet et forhold til en felles venninne av oss. Når jeg fikk vite det fikk han selvsagt fyken. Idag har de to barn og han er notorisk utro mot henne.. Er kjipt når sånt skjer ja, man blir så lett mistenksom i neste forhold og det er slitsomt..
znuppeline Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Føler med deg......og husk hva jeg sa til deg på msn ;-) Stå på! Klem sendes.
*toppris* Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 noen mennesker er ikke verdt å ha kontakt med... som regel finner man det ikke ut før det er for "sent"... lykke til:) drit i d, hev deg over dem, du klarer dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå