Gå til innhold

Bruker dere Olje i badevannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på apoteket i dag for å kjøpe fuktihetskrem til jenta mi, men der fikk jeg høre at jeg skulle bruke olje i vannet! Men på sykehuset var det noen som sa jeg ikke skulle..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på sykehuset gjorde de det, for hun var tørr i huden, og jeg har fortsatt med det, og huden hennes har blitt mye bedre. farlig er det nok iallfall ikke.

Skrevet

De gjorde det på sykehuset og jeg gjør det også her hjemme. Ikke hver gang, men stort sett.

Skrevet

eg har alltid etpar dråper med babyolje i vannet når eg bader han

Skrevet

skal iokke i begynnelsen dersom d ikke er helt nødvendig pga hudlaget skal kunne stabilisere seg på egenhånd.. gutten min blir fort tør så eg bruker noen dråper ja...

Skrevet

Her har vi også litt olje i badevannet gr at hun blir fort tørr i huden - ble mye bedre da =) Bruker det ikke ved hver bading, men "ved behov"

Skrevet

har alltid olje i badevannet, men er ikkje alltid vi bruker såpe..

Skrevet

noen ganger, men håret hennes blir litt fett synes jeg, så prøver å unngå det. hun har utolig mye har da. du får kjøpt baby badeskum også, vi bruker det. står bare "bad" på etiketten, merket er babyline. veldig fornøyd med det!

Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06
Skrevet

Har ikke vært behov for hverken olje eller såpe så langt for snulla, så her går det bare i vann. Når er det egentlig man skal begynne med såpe og shampoo og sånt?

Skrevet

det kan man begynne med med en gang. er jo for babyer da. ungen blir vel ikke ren bare med vann...

Skrevet

vi bruker kunn olje i vannet... ikke såpe... men det hender at vi bruker baby sjampo i håret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...