Gå til innhold

Hvorfor er så mange på denne siden anonyme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så mange saklige og gode spørsmål, så hvorfor må dere være anonyme?

Lurer bare jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pleier å være det for di jeg kjenner så mange som kan gjette seg til hvem jeg er i virkeligheten...

Vil ikke at alle skal vite alt liksom.. ;)

Skrevet

Hvis en er mye på Dib, og ALLTID bruker nick, vil jo ganske mange gjennomskue hvem man er.

Tenker da på barselgrupper, venninner og andre kjente. Til slutt har en mange tilskuere som vet hvem en er, og har full oversikt over alle ens bekymringer og gleder.

Har selv indentifisert opp til flere jeg kjenner her, og sitter og ler og humrer over deres problemer. Sånn er det bare.

Meget mulig jeg er paranoid.

Skrevet

Fordi de er noen feige kyllinger som ikke tør å stå for det de mener. Det er jo kjempelett å moralisere og kjefte når mottakeren ikke vet hvem du er!

Dette gjelder selvsagt ikke de som lurer på noe de synes er flaut o.l, men de som ikke tør å vise seg når de skal slenge med leppa.

Skrevet

er faktisk ikke Alle anonyme som er sånn.. Men som anonym over deg sa så vil ikke jeg bli identifidert av alle jeg kjenner.. sånn er det bare..

Skrevet

Jeg forstår godt at noen av og til velger å være anonyme. Skjønner ikke at det kan være et så stort problem, det er jo opp til hver enkelt. Jeg har faktisk ingen interesse av hvem som sier hva, men på den annen side så er det veldig koselig å se kjente nick...

Skrevet

av og til er det jo gerit med anonymkanppen om det er personlige eller litt mer pinlige svar - men skjønner ikke hvorfor noen signerer med anonym på helt vanlige spm......

Skrevet

Som sagt over her.

Bruker anonym knappen fordi jeg ikke synes alle og en hver burde vite alt jeg lurer på/sier. (de jeg kjenner i virkeligheten altså)

:o)

Skrevet

Jeg er anonym om jeg lurer på noe flaut eller noe jeg ikke vil ting folk jeg kjenner her inne skal vite om.. Ikke alltid gøy at alle vet alt som en over her sa...

Skrevet

Jeg er en av de som har valgt ikke bare å alltid bruke nick men også være veldig åpen og ærlig om hvem jeg er, hvor jeg er fra og slike ting.

Det er selvfølgelig litt begrenset hva jeg legger ut om på disse siden siden det er sånn, men jeg mener det er rette måten å gjøre det på for meg. At andre velger å være mye mer anonyme har jeg full forståelse for, men de som velger den knappen bare for å ha anledning til å slenge med leppa uten å måtte stå for det har jeg ingen respekt for.

De som derimot tør å slenge med leppa og underskrive med nick, de har jeg kjempemasse respekt for (eks; bleiepimp`n)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...