LilleMalin♀♂♂ Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Skal være fadder til sønnen til søsteren min, men trenger hjelp til gave. Hun ønsker seg bøker, men de har en sønn fra før så jeg regner med at de har de fleste som Den store hvote sangboken osv. Tenkte jeg skulle lage et bilde med fotavtrykk og navn/alder, men hva skal jeg finne på i tillegg?
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Er noen tips i denne tråden :-) http://www.dinbaby.com/forum/thread/7609511
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 http://www.barneparadis.no Her var det jo masse nydelig!!
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Vi har nyss hatt dåp til vår sønn, og den gaven vi ble aller mest glad for var en liten malt barnestol - blå, med OleBrumm og Tigergutt motiv - kjøpt hos www.malurten.no Den fikk mye oppmerksomhet, og er noe lillegutt kan kose seg med lenge når han blir stor nok til å reise seg. Det blir jo også en gave han evt tar med seg når han flytter hjemmefra. Bak på stolen står en hilsen på dåpsdagen og hvem det er fra.... Kan bare ANBEFALES. Kjempesøt.
Lystpåentiljeg Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Gikk inn på sidn,men fant ikke noe prisantydning, vet du ca ?
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Bunadskniv med gravering eller bunadssølv (sølje+mansjettknapper) hadde jeg blitt glad for dersom jeg hadde hatt dåpsgutt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 dra ned til posten ,å spør om de ikke har :barnets myntsett. Gutten vår fikk dt i dåpsgave ..det syntes jeg var spesiell . På den ene mynten var det gravert inn navnet på sønnen vår . å inni er det flere andre mynter å plass til å legge inn et bildet og skriv ned sånn som :jeg smilte for første gang og jeg sa mitt første ord .osv . Veldig spesiell. Kommer nok til å få tak i sånt selv til dåp ,for jeg vil ikke kjøpe sånn min første hårstrå/tann boks eller spare børse.men lykke til uansett hva du gir .det blir pris satt læll : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå