Gå til innhold

endrer vagina seg veldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan gi meg et ærlig svar på dette? Etter en fødsel blir en strukket i alle retninger, kanskje klippet og kanskje revner en...

Dere som er blitt fedre merker dere stor forskjell på dama deres vagina? Blir den "løsere"? Kan dette eventuelt trenes opp, så en blir like stram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan gi svar? Det må da gå an å kunne spørre om dette og få svar?

Alle som har født en gang eller har dame som har født må da kunne komme med et svar...?

Det skulle være greiere å få svar her enn å måtte spørre lege/jordmor.

Noen som har erfaring eller vet?

Skrevet

Skjønner godt bekymringen din. Min mann mener han ikke har merket noen forskjell, før og etter fødsel ( har 3 barn, venter nummer 4). Da jeg fikk nummer 2 ( han var ekstremt stor) revnet jeg endel utvendig og kjenner selv at noe er endret i underlivet. Gynekologen sier at det skyldes litt klumsete sying, og at det kan rettes på når jeg er ferdig å få barn, men min mann hevder at han ikke merker noe, så da spørs det om jeg gidder... Lykke til. Håper det var svar godt nok.

Skrevet

Samboeren min fotalte at eg var litt løsere dei første gangene itte fødselen, men etter någen uker med knipe øvelser, så var eg nesten stamere enn før :)

Skrevet

Takk for svar!

Dette var oppløftende nyheter. Når en blir gravid er liksom kroppen bare en "fødemaskin" og kvinnen er "skapt til å føde", men det er jo så individuelt hvordan hver sin kropp takler dette og for meg er dette litt vanskelig å tenke på. At en kan få varige skader. (det er nok ikke arr og slikt som bekymrer meg, men mere det om en endrer seg veldig i følelsen, både for seg selv og partneren).

Vil jo mye heller ha vanlig fødsel enn KS, så veldig greit å høre at kroppen så og si blir normal igjen etterpå - eller iallfall med litt innsats.

Skrevet

Heisann :)

Jeg revnet under fødseln, ble sykk å er nå like god såm før:)

Å det er uten knipeøvelser, for det glemte jeg nemlig :P hehe..

Skrevet

Ble sydd mye etter nr 1, var veldig nervøs for å ha sex igjen, men det gikk bare bra. Fødsel nr 2 var et enda større barn, det endte med mye broderi der nede, men nå er en faktisk mer stram enn før den første. Hvis det er et mål, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...