Chiabatta Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hva kan jeg lage når vi er fire jenter som skal samles? Nye, gode oppskrifter mottas med takk, men det skal være enkelt å lage.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Knallgod pastasalat forslår jeg da! Oppskrift: 1 boks bogskinke eller strimlet kald kylling Kald kokt pasta Kalde kokte egg Ost i terninger grønnsaker i terninger, f.es. tomat, agurk, sukkererter, purreløk, løk, mais, ananas, paprika, stangselleri etc. Bruk det du har eller liker. Bland alt dette sammen. Lag denne "sausen": 1 glass Heinz garlic saus melk matfløte rømme sitronpepper Jeg pleier å ta det meste ut av garlic sausen først. Så heller jeg melk i flasken og rister slik at jeg får ut all sausen. Holder med den ene flasken med melk. Så litt matfløte og rømme. Kanskje 1 dl matfløte og 1 ss rømme. Etter smak. Ha tilslutt endel sitronpepper oppi. Denne sausen helles over pasta og den andre ingrediensene og alt blandes. Server med baguetter eller lignende.
Trisse Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Pastasalt med stekt kyllingfilet og sprøstekt bacon er en innertier!! Hva med kylling sandwich? Godt brød, gjerne landbrød. Smør med rød pesto eller hvitløk dressing eller majones Grønt Paprika Tomat Agurk Rødløk Kyllingfilet Bacon Sweet chili saus på toppen. Eller: 1 stor boks mais 1 purre 1 skinkeboks evt. 1 pk. smårettskinke 1 majones(lett???) 1 boks lett rømme Dette blandes og legges i baguetter. Ha på ost og gratiner i ovn. Serveres med en god salat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå