Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille jente (22mnd) har nettopp oppdaget oppvasken, baking, månen, flystriper på himmelen og hun er veldig glad i babyer. Andre tips om hva som blir moro i den neste tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snø er himmelsk! Maling med pensel, tegning med blyanter slik at han ser at det blir noe annet enn bare kruseduller, bygge store konstellasjoner med Lego, i det siste har han også holdt litt på med rollelek. 2 år er en herlig alder!

Skrevet

hestene i stallen rett voer gata! Hva de spiser, om der ute eller inne, om de løper eller går, om de har slått av lyset og lagt seg, at de like både epler og gulrøtter og knekkebrød, at de ikke har hender osv osv... : )

Månen er også en sikker vinner, det er så spennende at den flytter seg!

Skrevet

hun elsker å leke med koppesettet i porselen, da drikker hun kaffe og sjokolade, og blåser på den før babyen får smake, siden den er varm. hun lekespiser også kjeks fra fatene sine. hun elsker ögså å se på månen og stjernen. og pusling er alltid gøy.

Skrevet

Vi har fått litt dilla på Fisher Price her i huset. Vi har en bruktbutikk i nærheten, og mannen min kjøper det han finner av hus, garasjer, staller og fjøs, dyrehage, flyplass, skole o.s. v. Det gjør ingenting om de er bortimot 40 år gamle, bare bra det. Det er særlig de små folkene som fenger. Snups kaller dem people, friends eller kids, og hun stiller dem opp i kø, i flokker, på lastebilplan, overalt i huset. Hun har gitt dem navn og roper gjerne på dem for at de skal komme. De gjør veldig mye gøy, og nå begynner pappaen og jeg å bli virkelig interessert i hennes lekeverden. Det tar snart overhånd her - i dag kom han hjem med ca. 20 små "friends" til!

Skrevet

hihi mi frøken har også masse littlepeople... sku gjerne hatt meir, men vi har ikke plass tel meire :) De e verkeli ett sekkerstekk ja... men mi e ikke like avansert i leken som di da... men di der folkan e over alt... å alle søskenbarnan hennes som e i alder fra 3-9 år leka også med dem når di e hær :D

Ellers så e frøkna mi som e to og et halvt år også veldi opptatt av sola og månen... nu e jo sola akkurat kommet igjen.. å ho skal tel stadighet i skogen og hent den og månen.. lura på kor ho har fått det førr sæ at ho kan hent dem der da... men, men...

Ellers så e ho kjæmpe glad i å hold på med plastelina, mal, trepærlesmykka etc.

Og vesst ho kan få lov tel å hjelpes tel med å lag mat så e ho storførnøyd...

Aking, skigåing og lag snymann e også favoritta...

Å så snart ho får på sæ nattkjole, kjole eller skjørt... da kan ho dans;)

Skrevet

Hos min toåring er det månen, bamser og alle slags dyr:)

Og ikke minst filmen "BILER" med lynet mquuen:= he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...