ano`num *17.03.10* Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 -Noen spør om dato og en kan referere til dag i syklus -Du må minne deg selv på at noen har sex for å bli gravide. Eller at de blir gravide av å ha hatt sex. -Tror det dukker opp streker på g-testen av å se lenge nok -Lar være å drikke koffein og alkohol `just in case`. -Ikke vet hva det vil si å være kåt utenom el-tid -Ikke tør å planlegge ferie, fordi en graviditet kan ødelegge -Planlegger fremtiden som gravid eller nybakte foreldre -Tror en er gravid før ikm -Ikke kjøper nye klær, fordi en blir snart gravid = utslitt & umoderne garderobe Noen flere?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 hehe ja kjente meg godt igjen ja.. 11 år med dette har vært slitsomt, det er helt sikkert...
Pops Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 he, he du har så rett så rett! Kjenner meg utrolig godt igjen ;o)
Flippa m Frida Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Kjenner meg godt igjen her, men når det gjelder innkjøp av nye klær har jeg ikke heeelt sluttet med det... Men det har vært mistenkelig mange tunikaer og knytekjoler og sånn... ; )
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Hehe! Ja, der kjente jeg meg jammen meg godt igjen:) Jeg har også tenkt hver sommer siden 2003 at jeg ikke kan gifte meg før til neste sommer, for jeg vil ikke ha stor mage i bryllupet mitt eller være høygravid når jeg gifter meg:) Så her sitter jeg ugift og barnløs:) Hehe! Ikke greit!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Hoeres litt kjent ut det der ja..Sitter her og haaper naa jeg..Tanta er 4 dager sen naa, det skjer normalt aldri...Kommer til a bli skuffa naar hun kommer na ja..;-(
pea-in-the-pod Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 -man er livredd for å gå på venninnebesøk i frykt for at noen skal dele den gledelige nyheten om at de er gravide (igjen) - man klikker seg inn på "assistert befruktning" på bim før skravlesiden, bli gravid, ++++ -man har har kommet opp med tusenvis av måter å fortelle "den gledelige nyheten" til mann, venner og familie og øvet seg høyt foran speilet -man kan mer om el, ivf, icsi enn gynekologen Ellers var innlegget til h.i. som å lese det jeg tenker Spesielt det med mammaklær! Har holdt på sånn i 2 år nå... Viktig at vi har en form for humor innimellom når det gjelder dette.
finetine Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Hihi, kjente meg rimelig godt igjen ja:o)................ Akkurat sånn det er!! Godt å vite at vi er flere; her er mine synder............ - bestilte ikke sydentur fordi salat i syden er farlig for gravide og katter i syden kan overføre toxoplasmose - giftet oss ikke ifjor og planla ikke bryllup i år fordi jeg sikkert nettopp hadde født eller ville være høygravid - meldte meg med stor skepsisis på videreutdanningskurs fordi jeg kunne jo være så svangerskapskvalm da at jeg ikke ville orke å fullføre utdanningen..................... og her sitter jeg da med mensen og godterisug så det holder;o) tror jeg skal gå å poppe meg en pose popkorn............. Klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå