Gå til innhold

Phantomet, Atpåklatten og dritgrei hei hei.....(obs! *smiskeinnlegg*)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere virker jo så koselig=0)

Leste om helgas møte og den koselige hulen til Phantomet.

Levde meg virkelig inn i stemningen, og må innrømme at jeg ble litt misunnelig hehe......;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fint at stemningen smitter gjennom her.... det er virkelig koselig, og jeg tror alle her inne kan bidra til så deilige ting... hvis ikke hadde det ikke vært så koselig å henge her inne...

:-)

Skrevet

Så hyggelig da:-)))

Det er virkelig et knippe med fantastisk flotte jenter her inne og jeg er så takknemlig for å ha fått muligheten til å bli kjent med dere og den enorme rausheten som råder her inne.......den er unik:-)))

Skrevet

Jeg tror at du bare har gløttet bitte litt i alt det fantastiske som faktisk foregår her på denne siden og utenfor ellers...*ler*

Når man er priveligert nok til å treffe flotte oppegående, snille, rause og hjertegode menneske, være seg her eller andre steder...gjelder det å gripe muligheten til å ta del i denne gleden...som et godt menneskemøte faktisk bringer!!!

Jeg er heldig som har truffet nettopp disse flotte damene...

Skrevet

det var forresten bra du advarte oktobermamma, at du sa ifra at det var et smiskeinnlegg mener jeg, ha ha ha ha ha tullekalkun, smisk du liksom, det er helt riktig observert! Du sku hatt premie skulle du!

flagg flagg flagg!

Skrevet

Ja hehe, er selv veeeldig positiv motakelig for mye smisk,så regner med andre også er det ;-)

Ha en finfin dag 0=)

NB! I min verden er smisk=ros og goord...(!)

(for mange er smisk et negativt ord, mens jeg mener ordet er altfor søtt til å være negativt ladet..hør bare; smiiisk, nydelig ord ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...