Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hei jeg er gift har tre barn og er ikke norsk. Jeg saver en voken person å ha gjevnlig kontakt med og at barne minne også kan ha godt forhold til. Ungene mine har ikke besteforeldre på min side og på farens side har de men de bor langt unne og heldigvis...Jeg vil ikke si mye om spesielt mora til mannen min men de svart skjelden gang hun er på besøk eller vi er hos henne det er ikke noe hyggelig i det hele tatt....viser forskjelsbehandlig og er aldri fornøyd med meg! Hun prøver å ha kontroll og ha styring over meg og prøver å bestemme hva jeg skal og ikke skal gjøre med ungene og mine gjøremål hjemme.Det hender når hun er på besøk og hun prøver å styre meg og det ikke går som hun vil så går hun ut og inn etter en stund og leker aldri med ungene og når hun blir sur nok så pakker hun tingene sine og lar oss vite at hun reiser hjem tidlig dagen etter.Hun merkerer tydelig at hun er sur på meg.Bare fordi jeg ikke aksepterer at hun bestemmer hva gjeg skal gjøre... Min sønn på snart 6 år spørrer stadig vekk om når vi skal dra til bestemor, om vi skal dra ditt snart. Jeg svarer bare at vi kan dra ditt men at pappa må først ha fri fra jobben.Jeg får dårlig samvitighet. Jeg kunne ønske at barna mine kunne treffe besteforeldrene sine oftere. De inviterer oss ikke til dem. Vi drar og blir hos henne i to uker hver sommer fordi mannen min vil det.Jeg har hatt mye prat med mannen min angående moras oppførskjell men uten noe særlig bedring.Det hender at han blir sur på meg. Jeg setter står pris på om det fins noen besteforeldre som leser innlegget her eller noen som kjenner noen som kunne tenke seg å være reservebesteforeldre eller som kunne tenke seg å ha fast kontakt med oss. Jeg har lite nettverk rundt meg og det hadde vært fint for ungene mine som er sosialle å ha en person utennom mamma og pappa de har godt forhold til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå