Gå til innhold

samlivsterapi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært veldig langt nede som har hatt gode erfaringer med det. Samboer sier han ikke elsker meg lenger, det er liksom ikke noe å hente, eneste lille grunnen han vil bli for er barna. Kan samlivterapi hjelpe han å få tilbake følelser eller vil det bare gjøre han sikrere på de følelsene han allerede har. Vi har et veldig trøblete forhold, men grunnen min til at jeg vil holde på han er jo at jeg elsker han. Mens han ikke finner en eneste grunn ved meg til at vi skal holde sammen.

har bestilt rådgivning men det er jo 3 ukers vente tid!!!!!! Er så usikker på om det i det hele tatt er noen vits i å pine seg igjennom de 3 ukene, hvis det ikke kommer til å nytte uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv vært hos familievernkontoret. De hadde 5 ukers ventetid. Hun jeg til slutt kom til time hos, var absolutt verdt å vente på, så ikke avbestill selv om det er 3 uker frem i tid. Avslutning eller reperasjon av forhold tar tid, og er ikke noe som gjøres på en dag (iallefall ikke når man er over ungdomsforelskelsene).

Skrevet

Enig! Det er absolutt verdt å vente på! Man skylder barna så pass å prøve alt man kan for å få det til! Vi har også vært i terapi, og vi syns det var veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...