Gå til innhold

"avstemming" dåp


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

leste innlegg om hvorfor dåp/navnefest og så at de fleste som svarte der skal ha navnefest... derfor de 2 trådene.. kan alle som skal DØPE barna skrive under her og alle som skal ha navnefest skrive under på den andre tråden? takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha dåp. Aner ikke når ennå, skal pusse opp og flytte i nytt hus først så det blir nok ikke før i mai eller noe sånt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ha dåp i mars.

er ikke kristne men det er en fin tradisjon synes jeg .

jeg er døpt,komfimert og skal gjifte meg i kirken .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ha dåp. Ingen av oss sliter ut benkene i kirken, men synes det er en fin tradisjon. Det er nesten lettere å melde seg ut av statskirken, om Jonas ønsker det når han blir eldre, enn å melde seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha dåp den 11 februar. Velger å døpe fordi jeg er personlig kristen, uten at jeg er aktiv (pappaen er helt nøytral).

Jeg tenker at hvis hun velger å være kristen blir det lettere for henne senere. Jeg tror det er kjedig å døpe seg før konfirmasjon hvis hun velger det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her blir det dåp 11 mars. ser på meg selv som kristen, men ikke ktiv kirkegjenger for det. men trives i kirka når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp. Er selv døpt, og det er også pappan, så vi syns det er en fin tradisjon å føre videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...