*lillemille* Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Jeg ha denne syklusen hatt mitt første møte med pergo i form av dobbel kur! Tok blodprøver som bekreftet at jeg hadde hatt eggløsning... Men hvor lang syklus er det da vanlig og ha?? Idag er jeg på dag 30, og tror jeg hadde el rundt dag 13-15.. Liker ikke og vente på tr..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 jeg har hatt lik syklus som alle de andre på alle pergo-kurene.
*lillemille* Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 Så da kan jeg forvente opp mot 100 dagers syklus??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 hvis det er vanlig for deg så ja. pergo er IKKE en mirakel kur!
*lillemille* Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 Nei, det trodde jeg ikke heller... Men har ikke eggløsning ellers, og trodde DET var grunnen til de lange syklusene. Men da tok jeg feil..
hønetuppa ønsker barn Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Nei du har rett.. det er derfor du har lange sykluser fordi du ikke har el.. Pergo hjelper til å få el.. og da får du ikke lange sykluser.. rett og slett fordi du får el.. Og har du fått bekrefta el.. så er vel ikm ca 14 dager etter el.. Lykke til!!
Winther Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Hei! Med pergo, mener dere da Pergotime...? Og er dette i forbindelse med PCO...? Jeg har nemlig brukt både Provera og Pergotime i et halvt år selv...og på siste forsøk virka det, jeg er gravid..! Er glad for å hjelpe dersom noen trenger tips!
*lillemille* Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2007 Ja, jeg mente pergotime!! Jeg har pco og har hatt verdens lengste og mest variable sykluser.. Har ikke hatt el av meg selv. Denne pp har jeg gått på pergo, dobbel kur, og lurer da på om syklusene mine bli like lange som "vanlig"?? Har nemlig trodd at grunnen til at de var så lange var at jeg ikke hadde el.. Denne mnd har jeg nemlig hatt el!! Men legen sa at jeg ikke skulle gidde å teste (g-test) før om ca 14c dager.. Enda el antagelig var 13-15 januar.. Noe erfaring med dette??
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Hva med å ta en graviditetstest lillemille????......
*lillemille* Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har gjort det!!! Den var negativ.. Så er det noe snakk om noe hyttegreier i helgen, og da er det kjedelig og ha tr!! Så prøver lissom å "plan ahead" her..
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Hei. Jeg har nettopp vært gjennom enkel kur av pergo. Fikk eggløsn. ;-) Begynte med brunlig utflod/slim på dag 26 og dag 29 kom tanta for fullt. Jeg har tidligere hatt sykluser opp mot 44 dg.. Så for meg har dette hjulpet. Har forresten også gått til akupunktur siden slutten av nov. Så kanskje det er en kombinasjon??? Skal begynne på min 2 pergo kur te onsd. :-) Visst du har hatt pos. bl.prøve på eggløsn. Så trodde jeg du ville få mensen snart. Den skal etter regelen komme 14 dg. før neste mens. Samme om du har 28-50 eller 100 dager syklus. Lykke til!
*lillemille* Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. januar 2007 Får håpe det da.. Er ikke lett og drive å prøve med 50-100 dagers sykluser!! Er på 31 syklusdag og ingen tr enda.. Men da kommer det sikkert snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå