phantomet Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Nå har jeg lest mange innlegg i hui og hast...men ikke rukket å svare på alle...eller kommentere der jeg egentlig hadde tenkt å gjøre det..Måka krever mammaen sin.... Så derfor satser jeg på effektivitetsteorien, og smeller alt sammen i en stor gryte.... Takk for alle flotte ord og koselige betraktninger om tilstedeværelse i phantom-hulen. Tror vi har det som folk flest, men samtidig er vi bevisste på hva slags stemning vi ønsker å gi videre til barna våre...mange i antall...*ler* MSBF2 / mamma søker barn fått 2: Klart du må mobilisere motet å bestille på Holmsbu. Om du finner ut at det er for skummelt, eller at vi er en gjeng kjiipe damer er det faktisk noe som heter kanselering...avbestilling... Tror ikke at øksemorderen er interessert i noen av oss modendamer for å være helt ærlig...lammekjøtt smaker visst best! Gratulerer med ny bil Ronja! Så fint at Dritgreipappaen endelig fikk sove når kjæresten kom hjem og skapte balanse i tilværelsen. Albytreff kan nesten være når som helst for vår del...det er bare antallet deltaker som vil variere... Snulder: Vi kan jo gjenta suksessen når våren gjør seg gjeldende, om Snuldermannen synes vintervær er for kaldt! Men da jeg så ham sist, så han ikke akkurat ut som noen pyse...*ler* Gummis: klart du skal få leke lenger og mer med Dritgrei...,Hun kommer igjen har jeg hørt!
Gummelillan Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 he, he.. Sånn skal det gjøres. Effektiv du, kjære Phantomet!
phantomet Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 Jeg er en moderne kvinne...derfor krever jeg effektivitet.... Fordi jeg fortjener det!
dritgrei hei hei! Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 melk og brød katten er død jeg er gravid
phantomet Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2007 Still alltid klokken en halv time frem.... Kombiner bursdag og styremøte.. Og en kjappen mens man strikker... Det er meg *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå