Gå til innhold

Da var vi gift.... Og det ble litt av en dag kan man si....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele startet på fredagen når gjestene begynte å ringe. Da stod dem fast på flyplasser i det vidstrakte land.

Noen værfast og noen pga bombetrusselen på Gardermoen eller hva det nå var.....

Ble litt bekymret der ot da, men tilslutt kom alle frem. Men min tante mistet bagasjen på veien og oppi der hadde hun ikke bare hennes gave til oss, men også den fra mine foreldre.

Det var fullt sett ( 12 gafler,kniver,skjeer og teskjeer) i sølv.

Da var det min mor som fikk panikk :)

Lillegutt var småsyk hele fredagen og vi vurderte å ta han til lege, men hele dagen var hektisk så det ble til at vi satset på at det skulle ordne seg.

Angret på det på den store dagen.

Skullle i kirken kl. 1500 og brudgom,forlover ,mini ( 7 mnd, som også skulle døpes) og storebror på nesten 2 var hos legevakten kl 1330.

Kraftig ørebetennelse og pencillin !!!

Men vi kom oss til kirken alle mann og ble gift og mini døpt. men han hadde vondt stakkars og det endte i at vi måtte avlyse fotografen :(

ble kun et par bilder i kirken....

Deretter dro vi hjem med barna og tilbringte en time der. Fikk roet mini,gitt ham medisin og paracet. Barnevakten sa at vi bare kunne gå til middagen og at hun skulle ringe hvis det ble verre.

Men det gikk fint. Mini sovnet og sov hele kvelden.

Så dermed kjørte vi avgårde til middag. Jeg, brudgom og begge forloverne. Mannens forlover kjørte og KRÆSJA !!!!

Var leiebil og i kontrakten sto det at egenandelen var 25000 kr..... Visste seg å være feil det da, dem ringte i dag og sa det var 1000 kr, men det visste jo ikke vi da.....

Ellers så hadde vi en flott kveld, en revnet kjole (ikke min), enn feil dress og en som hadde måttet handle nytt tøy da kofferten ikke kom frem.

Men alt i alt var det jo en flott dag og sølvtøyet ankom i går :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Og for en feiring! >Det er bare til å ta hatten av for det! Herlighet! En ting er hvertfall sikkert, dette kommer dere til å huske! Og det kommer til å gå gjetord om bryllupet! Ellers husker jeg min mor sa en gang til meg at "det er det opplevelsene som først virker verst, som til slutt blir best!" og det har hun jammen rett i. For guri så mye moro man kan ha med slike episoder etterhvert.

Nyt hvetebrødsdagene!!!!!

Også håper jeg dere er på beina igjen alle mann snart!

Skrevet

jøss da, litt av en dag!!!!

Gratulerer så mye som rette ektefolk! Håper dere føler at dagen ble fin, selv om dere ble utsatt for vel mange prøvelser!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye som nygifte :o)

Så får vi krysse fingrene for at hvetebrødsdagene går bedre...

Skrevet

Wow! for en dag :-D

Gratulerer så mye som nygift!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...