Gå til innhold

Dere som gifter dere i juli!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere tenkt å sende ut innbydelsene??? Min svigerinne fikk i helgen en innbydelse til et bryllup som skal være i juni. Syntes det var litt vel tidlig å sende de ut allerede nå, men så kom jeg til å tenke på at vi gifter oss jo midt i fellesferien og mange planlegger jo ferien sin ganske tidlig, så nå er jeg veldig usikker på når innbydelsene bør sendes..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi gifter oss 7 juli og sender de ut nå....

Skrevet

Samme her... har levert de fleste som ikke trenger postgang, og tenkte jeg skulle avsted å finne noen frimerker som passer nå...

Er liksom ikke så artig med et torskehode-frimerke på en ellers veldig fin innbydelse;) heheheh

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det går an å kjøpe spesielle frimerker til bryllupsinvitasjoner, sjekk på posten.no. Det kommer i hvertfall romantiske frimerker nå til Valentines day. Hvis dere klare å holde dere så lenge :)

Vi gifter oss også 7.juli, men alle vet om det - så trenger ikke sende ut invitasjonene før sent mars/beg. april. Og det syns jeg er tidlig nok. 3 mnd før bryllupet.

Skrevet

PS: det går jo også an å lage frimerker med eget bilde på nå :)

Skrevet

Vi gifter oss i juli og jeg synes det er alt for tidlig å sende ut innbydelsene nå..men alle vet at vi skal gifte oss og har planlagt ut fra det. Regner med vi sender ut i april.

Jeg vet om noen som skal gifte seg samme dag som oss, og de har sendt ut innbydelser, Så det er vel alt etter som det passer..

Skrevet

Hei!!! Vi skal gifte oss 16JUNI og vi har tenkt å få det gjort nå i løp av mnd......

med tanke på at det evt er noen som skal ha ferie tidlig å sånn....

Skrevet

Vi gifter oss 7.juli og sendte ut/leverte invitasjoner i julen. Valgte å gjøre det så tidlig da de fleste av mine gjester blir tilreisende nordfra, og da har de litt tid til å planlegge tur nedover:)

Skrevet

Du burde sende de ut nå snart - som du selv sier - juli er feriemåned nr 1 og folk planlegger ferien sin i god tid.

Giftet meg i juli for et par år siden selv og sendte ut i februar.

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Tror jeg må få ut innbydelsene i løpet av februar ja.. Har laget innbydelsene selv, og det gjorde jeg heldigvis i høst, så trenger jeg ikke stresse med det nå :) Gjenstår bare å lime inn teksten og skrive navn på, og det burde jo ikke være så mye arbeid, så innen neste uke er de nok klare til å bli sendt ut..

Mye en skal holde styr på, men det er nå gøy og :)

Skrevet

Vi skal gifte oss 14 Juli, men siden nesten alle gjestene må reise til bryllupet, så skal vi få sendt de ut innen 2 uker, slik at de kan planlegge. De fleste vet om bryllupet, men er greit å få det ut i tide ja :-)

Lurt tips om å vente til valentine frimerkene kom, de er vel her straks, litt billigere enn å betale dobbel porto da..(selv om det er stilig med bilde av seg selv på frimerke da.. hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...